Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 16 maja 2016

[Blog Cande] Zupa dyniowa, nieunikniona tej zimy

05/05/2016
Czwartek
Zupa dyniowa, nieunikniona tej zimy

Kiedy zimno przychodzi wychodzimy z kurtką, szalikiem i zupą. Ostatnio moje potrawy muszą być bardzo gorące, przy założeniu, że nie jest zajęty piec ja umieram z zimna w domu . Hahaha

Dzisiaj przychodzę z WIELKIM PRZEPISEM, cóż za specjał jest ta zupa, nauczyłam się ją robić, bo Alba ją zawsze robiła Rugge jak mieszkali w tym samym budynku i cóż musiałam ustawić baterie i nauczyć się tego, bo mój chłopak to fan.
Jest pyszna, zdrowa, ciepła i sycąca.

POTRZEBA :
- 1 ziemniak
- 1 cebula
- 4 plastry dyni
- rosół
- imbir
- jedna łyżkę oleju kokosowego 

PRZYGOTOWANIE
Do garnka wrzucisz wszystkie warzywa z rosół do gotowania dodając wodę do poziomu warzyw, dodaj sól i pieprz a następnie imbir (Ja dodaje dużo bo uwielbiam tę sensację) to zakrywasz i czekasz, aż jak warzywa będą super miękkie, ja co robię to wcześniej je kroję na małe kawałeczki, bo tak się prędzej ugotują. Jak już to będzie ugotowane, wyciągasz mikser i miksujesz do uzyskania kremu, dodaj łyżkę oleju z kokosa i bardzo dobrze wymieszaj. (Oczywiście jeżeli nie masz oleju z kokosa dodaj oliwy z oliwek, słonecznika, co tam już masz)
Później podawaj i na wierzchu dodaj odrobinę oliwy z oliwek i pieprz.
Gotowe! Mam nadzieję że ją przygotujesz i będzie ci tak smakować jak mi i Rugge.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!