Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 27 maja 2014

[Historia Piosenek]-Entre dos mundos

                     Entre dos mundos-  M iędzy dwoma światami-
Jorge Blanco
Wideoklip


                                                     TEKST ORYGINALNY (Hiszpańskiego)

Entre dos mundos hoy
me está latiendo el corazón ...
Uno es seguro, adrenalina
El otro sin control..

Es como tener dos vidas o más...
Uno me da el agua y el otro el aire...
Yo quiero mezclar ¿ por qué no juntar..?
Mis dos pasiones en un solo lugar..!!

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz...
Entre dos mundos voy..!!

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz...
Entre dos mundos voy..!!

Me late el corazon
cuando oigo el
ruido del motor... yeahh
Y mi guitarra llena el
alma con esta cancion... yeahh

Es como tener dos vidas o más
Uno me da el agua y el otro el aire
Yo quiero mezclar ¿ por qué no juntar?
Mis dos pasiones en un solo lugar

Es como tener
dos vidas o mas
Uno es mi fuerza
Y el otro mi arte 
Yo quiero mezclar
¿ porque no juntar?
Mis dos pasiones 
en un solo lugar

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy

Entre mi dos pasiones
Un solo corazón
Tomando decisiones
Me quedo con las dos
Provocan emociones
No me faltan razones
Lo quiero todo
No estoy loco canten todos!

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy 

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy 

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy 

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz
Entre dos mundos voy


Tekst Polski
Między dwoma światami
Dzisiaj bije serce moje, uuu
Jeden Bezpieczny,  
Bez Inny Kontroli adrenaliny Jak

BBY jakby IMCS Albo DWA zycia Wiecej
Jedno daje Moj Wode, Inne powietrze
CHCE pomieszać, dlaczego połączyć NIE?
Wet Dwie pasje w Jednym miejscu budowy Budowy Budowy Budowy

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj sie w Mój Głos
Między dwoma światami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj sie w Mój Głos
Między dwoma światłami podążam

Bije moje serce
Kiedy słyszę
motorów Halas ... tak
mam je Mokre gitara wypełnia (serce)
Dusza Tak Pomocą Za ... Tej Piosenki

BBY jakby IMCS Albo DWA zycia Wiecej
Jedno daje Moj Wode , Inne powietrze
CHCE pomieszać, dlaczego połączyć NIE?
Wet Dwie pasje w Jednym miejscu budowy Budowy Budowy Budowy Tylko z oo

Jak zrobic IMCS
Hotelu Dwa Życia Albo Wiecej
Jedno JEST mokrej Sila
Mokre Drugie SZTUKA, chcę pomieszać
Dlaczego połączyć NIE?
Wet Dwie pasje
W Jednym miejscu budowy Budowy Budowy Budowy

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj sie w Mój Głos
Między dwoma światłami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj sie w Mój Głos
Między dwoma światłami podążam



Piosenka wymyślona i przez zaśpiewana Leone.

Odcinek 16 Sezon 2 w Studio  - Chłopcy


Odcinek 26 Sezon 2 na scenie - Leon, I Broadway Andres



Odcinek 27 Sezon 2 w Studio - Leon, Broadway, Maxi i Andres



Odcinek 29 Sezon w w na scenie - Leon, Andres ï Broadway



Odcinek 33 Sezon 2 na fortepianie w  Studio - Leon



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!