Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 29 maja 2014

[Postacie] Violetta


Violetta Castillo
 Violetta to bardzo utalentowana nastolatka, która wychowuje się pod okiem surowego i nadopiekuńczego ojca, który próbuję ją chronić, ale mu to nie wychodzi. Po kilku latach spędzonych w Europie Violetta powraca do rodzinnego Buenos Aires, gdzie poznaje swoją guwernantkę Angie, która tak na prawdę jest jej ciotką, chcącą wyjawić jej całą prawdę o jej matce. Jej najlepszymi przyjaciółmi są Francesca, Camila, Maxi i Federico. Jej rywalką jest Ludmiła, która myśli, że jest gwiazdą, ale przyćmiła jej sławę Violetta. Jak Viola wygrywa zawsze mówi Marottiemu, że to było ustawione. Violetta jest gwiazdą YouMixu. Jej tata pomału stara się być normalnym ojcem. Violetta w Studio odnalazła swoją miłość najpierw Tomasa, następnie Leona, Diego, a teraz chcę być ponownie z Leonem, bo przy nim czuję się najlepiej.

Postać odegrana przez Martinę Stoessel (Tini)
Kto następny?

P.S-Witajcie! Ostatnio nie pisałam postów, bo pojechałam na długie majowe wakacje, ale w ośrodku nie dało się połączyć z internetem. Dzwoniłam do Binkiego i przekazywałam mu ważne informacje, ale już powracam. To mój nowy post, który będzie się rozwijał. Myślę, że następny może być o Leonie, a jak wy sądzicie?

3 komentarze:

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!