Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 6 lutego 2015

Po prostu Tini-Recenzja

Choć nigdy jeszcze recezji nie robiliśmy, dziś spróbujemy!

Po prostu Tini
Martina Stoessel
Książka o mnie
Kiążka autorstwa Martiny Stoessel. Martina chciała udowodnić, że jest normalną osobą, której przydażyło się coś pięknego! Podczas pisania książki pomagali jej przyjaciele i rodzina, która pisała coś ciekawgo o Tini.

Opis:

Wszystko to, co chciałam dla Was napisać, ponieważ wiem, że łączy nas wyjątkowa więź.
Staram się jak najbardziej otworzyć moje serce i pokazać siebie.
Niektórzy znają mnie tylko z roli Violetty, z czego zawsze będę dumna, ale jestem Martiną i bardzo bym chciała, abyście poznali mnie taką, jaka jestem, po prostu… Tini!

Mnóstwo ciekawostek, osobistych informacji, nieznanych sekretów z życia aktorki: jej wspomnienia z dzieciństwa, ze szkoły, przemyślenia na temat jej kariery, informacje o relacji z rodzicami, bratem, jak zaczęła się jej przygoda z aktorstwem, ze śpiewaniem, jakie są jej marzenia, plany na przyszłość.

Rozdział rozpoczyna się zdjęciem ściany w pokoju Tini.


Dodatkiem są naklejki:

W książce Tini napisała o początkach kariery, czasach szkoły. Opisała swoją rodzinę: mamę-Mariannę, tatę-Alejandra, brata-Francisca i inne znane jej osoby np. swoje koleżanki. Moim zdaniem ta biografia przypomina pamiętnik, ponieważ Tini piszę nam o swoich sekretach. Bardzo dobry uzupełnieniem są zdjęcia z albumu Stoesselów. Jest tu napisane, że od młodych lat Martina, chciała być piosenkarką, tancerką i aktorką. Miała swój ulubiony serial do, którego dostała się jako trzecioplanowa rola. Jednak kariera poszła w górę kiedy jej tata poprosił o nagranie piosenki, która spodobała się Disney'owi i zaprosili ją na Casting do serialu Moja nadzieja (dziś: Violetta).

Moja Ocena:
Plusy: 
  • Opis życia Martiny od początku do rozpączecia kariery i dalej!
  • Zdjęcia, które uzupełniają całe dzieło.
  • Żółty kolor tła napisów, które są najważniejsze.
  • Przysposobiona cena do tej książki.
  • Opinię rodziny i przyjaciół o Tini zawartę w książce.
  • Piękna oprawa graficzna.
Minusy:
  • Można było biografię trochę zmodyfikować do dzisiejszej daty, ponieważ dawno już mineło Juntada Tinista, czy w hitach Violetty nawiązenie do Polski i Europy.
6 plusów i jeden maleński minus, lecz biografia zasłużyła na ocenę:
6

Redakcja: Violetta Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!