Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 6 marca 2015

2 Płyta 3 sezonu niedługo w Ameryce Łacińskiej




Pierwsza płyta z trzeciego sezonu wyszła już w Polsce i nosi nazwę Gira mi cancion-Trasa mają piosenką. Kolejny album, który jeszcze czeka na Polską premierę nosi tytuł Crecimos Juntos-Dorastaliśmy wspólnie (razem). Płyta w Ameryce Łacińskiej ma wyjść 20 marca.

Utwory
  1. Crecimos Juntos (Dorastaliśmy razem)
  2. Mas Que Dos (Więcej niż dwa)
  3. Ambrazame Y Veraz (Przytul mnie i zobacz)
  4. Es Mi Pasion (To moja pasja)
  5. Liamame (Zadzwoń)
  6. Solo Piense En Ti (Myślę tylko o tobię)
  7. Mas Que Una Amistad (Więcej niż przyjaźń)
  8. Mi Princesa (Moja księżniczka)
  9. Mi Vidas Atras (Tysiąć poprzednich żyć)
  10. Quanto Amore Nell Aria (Miłość wisi w powietrzu)-wersja włoska Amor En El Aire
  11. Ti Credo (Wierzę Ci)-wersja włoska Te Creo
Videoclip Crecimos Juntos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!