Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 27 marca 2015

Jorge YouTube-Zapowiedź


Nowe Filmiki co Środę

Hej! Jestem Jorge Blanco, a to jest mój nowy kanał YouTube.
Będę przesyłać filmy o moim życiu, zabawy, nudne, głupie i po prostu normalne rzeczy, które robię na co dzień. Możesz oglądać moje wycieczki, moją prace, dołącz do mnie z moimi przyjaciółmi i rodziną i oglądaj to, co robię, gdy mam trochę czasu dla siebie.
Mam nadzieję, że będziesz bawić się, tak bardzo jak ja.


Pierwszy z filmów:       Trailer: Mój nowy kanał YouTube




Wkrótce... Hej! Co słychać? Witam na moim nowym kanale Youtube. Mój nowy kanał Youtube. Youtube. Będę dodawać dłuższe filmy. Śmiać się. Odważ się odkrywać życie. Dokładnie to co prosiłeś. Filmy na mój temat. Subskrybuj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!