Ariana | Blogger | X X X X

środa, 1 kwietnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 1-Jeden bilet do Niemiec, proszę

Nowe filmiki w każdą środę.

 Hej! To jest mój pierwszy film! Tutaj możesz zobaczyć mnie podczas mojej przygody na nartach w Niemczech. I towarzyszysz mi podczas konferencji prasowej Violetta!


Hej! Jak leci? Witam na moim nowym kanale YouTube. Tutaj będę przesyłał dłuższe filmy. Zobaczysz rzeczy, które można zrobić i bawić się jak mały. Oglądaj śmieszne, głupie, nudne, normalne rzeczy, które robię. Patrz na mnie podczas trasy. Jak pracuję lub nic nie robię. Mam nadzieję, że ci się to spodoba i, że będziesz miał taką zabawe. Jeśli jeszcze nie to nie martw się. Te filmy są dla ludzi, którzy... Siema! Jak się masz? Jestem bardzo zadowolony, że to mój pierwszy film. Chcę powiedzieć co się stanie..Pójdziemy na narty. Pójdziesz ze mną na konferencję prasową. I poznasz niektóre przygody, które zdarzyły mi się w Niemczech, głownie w Monachium. Mam nadzieję, że Ci się to spodoba i Subskrybuj mnie!

Odcinek z Monachium
Blanco

Jorge Blanco

Jesteśmy nad chmurami. Niemieckimi chmurami. Grenland, to tylko żart. Germish, nie? Garmish, Garmish. Garmish, a reszta jest zbyt trudna do wymówienia. Tak zbyt wiele. Ostatnia noc. Chciałbym podzielić się z wami. Tutaj w hotelu Munich's. Jak można otworzyć drzwi. Uważam, że to zabardzo szczególne, nigdy nie widziałem go wcześniej. Przedewszystkim mam ten olbrzymi i cięzki pęk kluczy. I z małym przyciskiem. Klikamy go i Och! Otwierają się! Dobre wieści! Właśnie dowiedziałem się, że Te góry są obśnieżone i można jeździć na nartach! Tak jutro jeździmy na nartach! Chciałbym ćwiczyć trochę snowboard. To będzie mój trzeci dzień ze snowboardem.  Więc zobaczmy jak to działa. I to jest to, jedtem bardzo szczęśliwy. Pokaże Wam kilka filmów jutro. Życzcie mi szczęścia. Bye!

Tuż po Snowboardzie! Gotowi! Właśnie zjechaliśmy na nartach. Jesteśmy zmęczeni, ale było warto. To było fajne. W pewnym momencie upadłem. I cały wyciąg wstąpił do tyłu. Ale to mój styl. Każdy ma swój własny sposób na nartach. Zobaczysz jaki. Mam film i ci gą później pószczę. Zostawiam was z dowodem. Powiedź ser Jorge! To jest mój własny styl podnoszenia.

Konferencja prasowa

Tak spędzamy czas w oczekiwaniu na konferecję. Kto udeży w telefon wygrywa!
W tych butach nie gram dobrze! To niemożliwe! Teraz rozumiem dlaczego Włochy nie wygrały Pucharu Świata. Ruggero mówi, że wygrał, bo zdjął buta. Zwycięscą jest RUGGERO. To było zabawne. Mówiłem Ci, że ze względu na buty nie mogłem uderzyć prawidłowo.

W drodze na konferencję prasową.
Zabije Cię.
To jest ofiara mojego żartu, Barbie. Biedny ja, ja naprawdę koncentruję. I świadek. Idziemy na konferencję prasową. Nie, miałem namyśli, gdzie spontaniczny świadek mojego żartu. Idzemy na konferencję prasową Violetta. Konferencja Prasowa. Muszę odejść, bo chcą kilka zdjęć. Nie, proszę. Żadnych zdjęć. Konferencja prasowa w Monachium, o tak!
Cóż to wszystko na dziś! Mam nadzieję, że się podobało. Jeśli tak nie zapomnij Subskrybować. W kolejną środę kolejne przygody. Teraz widziałeś mnie i moje figle. Trochę o wszystkim. Do zobaczenia!

Co się stało? Czy wszystko w porządku?
Tak, ale wpadłem na blachę.

NASTĘPNE WIDEO ...
MUSIMY WSPIERAĆ STREET ART.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!