Ariana | Blogger | X X X X

środa, 15 kwietnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 3 -Witaj ponownie Argentyno!

Nowe filmiki w każdą środę. (A na blogu tłumaczenie do czwartku)

Hej! Oto mój nowy film! W tym tygodniu byłem w Buenos Aires w Argentynie, odwiedzając moich przyjaciół i moją dziewczynę Stephie. Zobaczysz, co robiłem podczas mojego wolnego czasu w tym tygodniu i co ja z moimi przyjaciółmi i Stephie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.




Tłumaczenie
Polskie:
Hej! Jak się masz? To jest mój trzeci film (tak ... trzeci)
W tym filmie zobaczysz to, co robię w czasie wolnym, czasie z moich przyjaciółmi i moją dziewczyną Stephie. Zobaczysz wiele rzeczy, poszliśmy do parku, i graliśmy w kręgle!
To było zabawne, zobaczysz, jak niektórzy z nas robili to bardzo dobrze, a inni nie tak dobrze ...
I zobaczysz, że Stephie jest w centrum uwagi wideo. Ona zawsze komentuje swoją grę. 
-(Stephie) To jest całkowicie fałszywe! 
To prawda! Ty zobaczysz!  
-(Stephie) Nie wierzcie mu!
Będziecie oceniać to sami .Mam nadzieję, że Ci się spodoba i będziesz mieć mnóstwo zabawy! 

Zwiedzanie Junior Express
Jestem tutaj w Argentynie, odpoczywam trochę, ale to nie jest jedyna rzecz, którą robię w czasie wolnym. Ja odwiedze przyjaciół i moją dziewczynę, jak również ... Jestem tutaj z nią. Nie wstydź się, nie wstydź się. To Lu. Jestem tutaj gdzie pracuję moja dziewczyna. Faktycznie, ona jest ze mną i szykuję się. Pierwsze makijaż robiony przez Georgy. Zobaczymy, czy mogę Ci pokazać niektóre z moich znajomych ... zobaczymy. 
Gotowy do domu. Tak, jedziemy. Teraz udajemy się do naszych domów. Więcje znajomych, więcej znajomych. 
(Rozmowa Stephie)

Chodzenie ze Stephie
Piękna niedziela chodzenia w Argentynie, przywitać dziecko. Mogłem chodzić tutaj? Zobaczmy. To nie jest takie wysokie, możesz przejść, jeśli spadniesz to nic. Nie! Będzie dobrze. -Boję się!
Będzie dobrze, chodź. Możesz to zrobić! -Wyglądasz bardzo ładnie z plecakiem. Dziękuję! Można umieścić go na podłodze. -Widzisz, nie jest to takie proste. Co teraz mam zrobić.  Daj mi plecak wezmę kilka zdjęć. -Czy to nie jest łatwe. 

Bardzo ciężka konkurencja
Kręgielna noc z przyjaciółmi. Nina inaugurucje grę. Pierwszy strzał! To był pierwszy, nie martw się.  Twoja kolej. Nie! nie nagrywaj. Nie lubię tego. Straciłeś swoją praktykę. Uważąj co mówisz. Było pro! W jaki sposób mogę to zrobić? Zrobiłem to bardzo źle. -Nie nagrywaj tego, denerwuję się. Tak można to zrobić. To jest w porzątku, pierwszy rzut.  Ten, który sprawia, że zabawa z nimi... zobaczymy, jak ona gra. -Straj, czas!  Zobaczmy, czy jest tak dobra, jak mówi. -Małe butelki nie pojawiają się, trzeba coś zrobić? Mówisz, że trzeba coś zrobić. Są! -Myślałam, że będzie strajk. Oh, jest zbyt ciężka. Ja się denerwuję z aparatem. -Taniec, taniec.  -Tracę dotyk.  Ona trąci dotyk, się mówi. Chodź Ni, Chodź Ni. Niektóre Tańce. Jest tak żle. -Coś jest coś  Co? -Coś jest coś, moja miłość. -To wina palca. Dlatego nie gramy w kręgle mokrymi rękami. Teraz zmieniliśmy miejsce, ponieważ nie zatrzymał się. Inny,inny. Skończyłaś z 115 punktami. -Zagram jeszcze raz! Prawda? Skończyliśmy grać, ale zagram ten jeden tylko dla dumy. To był dobry dzień!

Cóż to wszytsko, mam nadzieję, że się podbało. I cieszysz się, albo nie. Ale dobrze, w następnym wideo będziemy kontynułować trasę Violetta. Wracamy do pracy, Jorge. Myślę, że było fajnie i zalajkujesz. Faktycznie, chciałbym powiedzieć coś wyjątkowiego. Wszystkiego najlepszego Alain. Jestem moim bratem i przyjacielem, a także pomaga w tworzeniu filmów. Do zobaczenia!

Następne wideo
(---)

2 komentarze:

  1. Przywitać dziecko ? On mówił "Powiedz czesc kochanie " ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie Bratem tylko szwagrem.Lepiej nie tłumaczcie....

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!