Ariana | Blogger | X X X X

środa, 22 kwietnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 4 -Rozjaśniając dni!

Nowe filmiki w każdą środę. (A na blogu tłumaczenie do czwartku)

Hej! To jest mój nowy i czwarty film! W tym tygodniu przygotowywaliśmy się do Violetta Tour Ameryki Łacińskiej, a następnie udaliśmy się w łodzi do Urugwaju na rozpoczęcie koncertów! Na końcu filmu jest mała niespodzianka dla Ciebie! Mam nadzieję, że ci się spodoba! Do zobaczenia wkrótce.



Tłumaczenie
Polskie:
Hej, zapraszam na nowy film! Chcę powiedzieć, że w tym filmiku zobaczysz o wiele rzeczy. Ćwiczyliśmy w Buenos Aires. Zabaczymy co jest w tle i za kulisami prób. I na koniec mały kawałek koncertu w Buenos Aires. Następnie udamy się do Urugwaju w łodzi, popłyniemy przez bardzo duże jezioro. Ja byłem bardzo znudzony, więc grałem w te dwie rzeczy. Zobaczysz w swoim czasie.

Próby w Argentynie.
Pozycja do prób. Musimy być gotowi na koncert, więc bardzo wcześnie rano zaczynamy próby. Witamy! To jest nasza scena, gotowa, gotowa.

Próby do...

Pierwszy koncert w Argentynie!
Był czas kiedy nie było Tini, więc nasz duet ćwiczyłem sam...co zrobiłem?
Myślałem o tobie. Naprawdę? Tak. Chciałem powiedzieć, że zawsze będę przy tobie. Dziękuję, ja też. Chciałem ci coś powiedzieć. Wszystko, co chcesz robić, myśleć, mówić, będę tam z tobą.  Przyszedłem tutaj, bo słyszałem, że śpiewa i śpiewa całkiem dobrze. I chciałem zapytać publiczność. Chciałem wiedzieć, czy myślicie tak samo? Tak co? Nic nie mówiłem. Powiedź mi, czy ona nie jest najpiękniejszą kobietą na ziemi? Dziękuję. Czy uważasz to samo co ja? On jest zawsze uprzejmy.
To wymaga oskara.
To było świetnie. Teraz jedziemy do Urugwaju. Tu mam bilet. Jedziemy w podróż łodzią. Tutaj każdy czeka w łodzi, i zobaczymy, jak inni przygotowują się do podróży.
Tutaj, hi Rafa. Jak się masz? Tutaj widzimy, on zjadł coś i jego napój upadł. On przysięga, że to był jego. Nie ma ludzi, którzy cierpią. Kto to jest? Ludzie, którzy są na czacie. Hej, przepraszam, że tam...buziaki. Są tacy dobrzy aktorzy! Inni, którzy słuchają muzyki. -Hej jak się masz. Ludzie rozmawiający. Albo ludzie, którzy czekają. I gotowi na pokład. Dobrze, już jesteśmy w pięknej łodzi do Urugwaju. I nie wiem, nagle mam ochotę powiedzieć część kilku przyjaciołą. Pozdrów przyjaciół.
Niektórzy znajomi
Co się z tobą stało? Tak szybko.
-Nienawidzę cie

Coż mam nadzieję, że się podobało i dobrze się bawiliście. Zobaczmy co robiliśmy podczas koncertu w Urugwaju. Tak bardzo cię kocham! Dziękuję za oglądanie filmów. I coś bardzo ważnego. Nie śpij spokojnie. Subskrybuj.

Mała niespodzianka dla ciebie.
Podczas prób w Argentynie..
Hej! Jak się masz? Jak widać mamy tańczy i śpiewać na całym etapie, teraz chcę zrobić coś więcej akustyczne ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!