Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 30 kwietnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 5 -Powrót do Argentyny

Nowe filmiki w każdą środę. (A na blogu tłumaczenie do czwartku)

 Hej! Oto mój nowy film, w tym tygodniu wróciłem do Argentyny, aby kontynuować Violetta Tour i odwiedziliśmy kilka moich przyjaciół. Poszliśmy do kina i zrobiliśmy wiele głupich żartów ... Mam nadzieję, że spodoba ci się to bardzo! Dziękujemy wszystkim Jorgistas  za  wsparcia :) 





Tłumaczenie Polskie:
I we wszystkich językach ,,witaj''. (...)
Witam w moim nowym filmie, jestem bardzo szczęśliwy. Chcę podzielić się z wami tym, co zrobiliśmy przez resztę trasy. Co robiliśmy jeszcze w Urugwaju, a następnie wróciliśmy do Argentyny.  A potem zrobiliśmy wiele głupich rzeczy, jak zawsze. Poszliśmy do kina, ja i moi przyjaciele. Zobaczysz wiele zabawnych rzeczy. Chciałem powiedzieć, że mam dobre wieści. Baw się dobrze.
Dzień dobry Urugwaj. Najpierw pójdę na siłownie, a potem obsługa w pokoju. Jesteśmy gotowi na ciebie. Czy ty jesteś gotowy na nas? Czekamy na ciebie! 
Podczas koncertu
Czy chcesz poznać publiczność Urugwaju? Chodźmy sprawdzić! 
(Głosy na scenie)
Musimy korzystać z takich kapci, aby dostać się na statek. Gotowe! Wyjeżdżamy teraz Urugwaj.
(W Argentynie)
Hej, jestem tu i nic nie robię. Łącznie ze Stephie, która nagrywa swój program TV. I z moją przyjaciółką, która przyłączy się do mnie. Ona czeka na Julito, który nagrywa Junior Express też. I to wszystko. Co sądzisz Dai? Ona jest Dai
-Witam.
Teraz ona jest zdenerwowana. Co będziemy dzisiaj robić?
-Idziemy do kina z Titi i Julito.
Co możemy oglądać?
-Kopciuszek!
Tylko dla tego, że dziewczyny chcą zobaczyć ten film. I, że my jesteśmy dobrymi chłopakami, idziemy z nimi. Ponieważ możemy isć do mojego domu i grać w gry komputerowe. Ale zamiast tego oglądniemy Kopciuszka.
-To były rzeczy do zrobienia.
Hej nina! Jesteśmy tutaj, w drodze do kina. Nie mamy dużo czasu, film zaczyna się za 10 minut! I musimy kupić jeszcze bilety. I pamiętaj, że jedziemy, bo chcemy zobaczyć film księżniczka. Mogliśmy oglądać Avergers lub coś zabawego, ale dziewczyny... Co sądzisz Julito?
-Nie zgadzam się to jest film dla dziewczyn! Nie zgadzam się z tym.
-Chce zobaczyć kopciuszka.
Zobaczymy film o księżniczce
-Chcesz to zobaczysz, przyznajesz
-Absolutnie nie!
-Tak, wiesz dlaczego?
-Jesteśmy tu na misji-jak mówi Jorge. Misja! Samochód zaparkowany i szukamy przekąsek.
-A masz jakieś żetony.
Jesteśmy bardzo późno. 10 minut po zaczęciu filmu. Chodźmy!
-Możesz wziąść to?
-Nie mam żadnych rąk.
-Dlaczego tak mówisz?
Mam telefon w ustach.
-Kto jest moim księcem?
Nad filmem.
-Mówiłem ci, że nie powinniśmy tego widzieć. Wyłącz światło. But spadł. To nie może być, to wszystko to kłamstwo. Daj jej patyk, kij był tak ważny. Gdzie jest to?
-To już koniec
-Zrozum, że mysz staje się koniem. A o północy wszytko się kończy. I wszystko się kończy mysz staje sie myszą. I był koń!
Myślę, że Julito jest trochę wrażliwy na filmy. Julito!
Dobrze to już wszystko, co mam nadzieję się podobało. I chcę powiedzieć, że trochę odszedł ponieważ film się trochę zmienił. Musi być muzyka, taniec, chciałbym ci powiedzieć więcej, ale będziemy mieli dużo żartów, wyzwania, z tobą. Myślę, że spodobał ci się nowy sposób robienia filmów. I naprawdę odszedł, mam nadzieje, że ci się podobał.
Subskrybuj, a my zobaczymy się już w przyszłą środę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!