Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 9 kwietnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 2-Ostatni tydzień w Europie.

Nowe filmiki w każdą środę. (A na blogu tłumaczenie do czwartku)

W tym filmie pokażę ci rzeczy, które zrobiłem w zeszłym tygodniu. Zobaczysz, co się stało w ostatni dzień w Monachium, do ostatniego koncertu Violetty Europe Tour w Polsce i wreszcie, miejsce, w którym postanowiłem spędzić swoje wakacje. Mam nadzieję, że Ci się spodoba!




Tłumaczenie
Polskie:
Stephie, dziękuję, ale prosiłem cię tylko o krótkie krzyki...
A Zatem! Jest to drugi film i jestem szczęśliwy, bardzo wyszedł, bo zobaczysz wiele różnych rzeczy. Zobaczysz, trochę tego, co zrobiłem przez ostatnie kilka dni w Niemczech, W Monachium. Później zobaczysz, ostatni koncert Violetty w Polsce, koniec Europe Tour. Więc będzie wiele emocji, szczęścia. Mamy dla was małą niespodziankę Ruggero i ja na scenie ... A potem wrócę do Buenos Aires, na odpoczynek i wakacje. Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

Jorge Blanco

Ostatni dzień w Monachium...
Czasami, Disney Channel pyta nas czy możemy zrobić kilka reklam dla Violetty. I, oczywiście, Ruggero i ja staramy się znaleźć sposób, aby uczynić je zabawne ...  Jakoś tak ...
Jak brzmi nazwa zespołu chłopaków?
Gdzie Federico znalazł po raz pierwszy gitarę w pokoju Violetty?
Jak nazywa się ulubiona gitara Rafy Palmera?
Skąt pochodzi DJ?
Kto chciał opuścić studio i studiować ekonomię?
Jaka była pierwsza piosenka śpiewana przez Federico?
Moje plecy były ranne, nie wyobrażam sobie już teraz!

Chodzenie w Monachium
Podczas gdy szliśmy w Monachium znaleźliśmy ten piękny moment muzyki klasycznej na ulicy.
Pierwszy raz w życiu widzę fortepian na ulicy. Nie ma więc wątpliwości, że jesteśmy w Niemczech, można zobaczyć typowe sukienki za nimi ...  Czy możesz chwycić to za mnie? Wezmę pieniądze. Jeśli nagrałem ich, i wszystko, powinniśmy dać im pieniądze. To wciąż nagrywam. Tak, to jest to, co mówię, było ono częścią mojego filmu. Musimy wspierać sztukę ulicy. Tak ... To jest niemiecki Lew (Leon). 

Bardzo dynamiczny rower!
Znaleźliśmy rower w schowku stadionu w Monachium. A myśleliśmy dobry pomysł, jeśli mamy wyjść poza jazdą na rowerze. Tak zrobiliśmy, i widzieliśmy kilku fanów. Jesteśmy tu, z rowerem! O tak!  Nie mamy deskoroli. Gdzie teraz jedziemy? Byłoby wspaniale, przyjechać tak z aparatem na podłodze. Z rowerem? Tak Tak Położe telefon tutaj. Tam, tam. Musimy wrócić teraz, właśnie teraz! Zatrzymaj się i powrót. Zbyt wiele osób przyjdzie. 

Nowy cel-Polska!
Mieliśmy dzień wolny w Polsce i to jest to, co robiłem cały dzień. 
Ostatni koncert w Polsce. Ostatni pokaz pierwszej części trasy tutaj w Europie. Idę w złym kierunku. I dobrze, wszyscy są szczęśliwi, bo wieczorem mamy wolne. Dużo emocji, wiele z nich. Cóż, do zobaczenia później. Ruggero i ja, albo dynamiczny duet, mamy specjalną niespodziankę dla Ciebie. Dynamiczny duet! Koniec Europe Tour. I jak widać jestem na lotnisku. Przygotuj się na kilka dni odpoczynku, w końcu! Więc będę odpoczywać, będę miał dużo zabawy, a potem będziemy kontynuować zwiedzanie. Więc dziękuję Europo! Zobaczymy się wkrótce! Mam nadzieję, że się podobało, pewne doświadczenia podczas pierwszej części trasy. Teraz będę odpoczywać przez kilka dni, a jeśli zrobię coś zabawnego będę go nagrywać i pokaże je dla Ciebie w najbliższą środę! Zapisz się, do zobaczenia! To Pa! Jak może nie być zabawne? Co? Następny film ... Wreszcie w Argentynie, relaks! A ja jestem najszczęśliwszą osobą na Ziemi, bo jestem w końcu z najpiękniejszą kobietą ... Powiedz cześć! Cześć! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!