Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 16 maja 2015

Jorge Blanco - nowy wywiad z Leonem z VIOLETTY. Przeczytaj przed zakończeniem serialu!

Wszystko o Jorge Blanco! W specjalnym wywiadzie opowiedział o wszystkim, co lubi najbardziej, a są to...




SUPERBOHATEROWIE
„Jestem wielkim fanem superbohaterów. Mam takie marzenie, aby pewnego dnia zagrać superbohatera w jakimś filmie. Jednym z moich ulubionych filmów jest «Batman: Mroczny rycerz» – ale wszyscy superbohaterowie mnie kręcą i każdego mógłbym zagrać. Chciałbym występować w szalonych scenach akcji i robić w nich mnóstwo trudnych akrobacji. To musi być niesamowicie ekscytujące!”

SPORT
„Kocham sporty, wszystkie. Każdy sport daje radę! Jeśli nie wiesz, jak mogę tak uważać, idź sam na jakieś zawody i poczuj tę sportową atmosferę. Przede wszystkim oglądam piłkę nożną, ale kocham też koszykówkę i squasha. Każda z tych dyscyplin jest świetna!”

MEKSYKAŃSKIE JEDZENIE

„Jestem totalnie zakochany w meksykańskiej kuchni! W ogóle uwielbiam jedzenie i zawszę wszystkiego próbuję, ale meksykańskie dania to zdecydowanie moje ulubione. Szczerze mówiąc, nie sądzę, że istnieje jakakolwiek tamtejsza potrawa, która by mi nie smakowała. Muszę też powiedzieć, że moje ulubione potrawy na całym świecie to te, które przygotowuje moja babcia. W naszym rodzinnym mieście jemy na przykład tortas ahogados, czyli kanapki z musztardą i majonezem – a moja babcia robi je najlepiej. Są przepyszne!”

VIOLETTA
"Kocham moją pracę. Uwielbiam aktorstwo, śpiew i taniec. Nie mogłem wymarzyć sobie lepszego sposobu na życie niż występowanie w Violetcie. Kocham ten serial! Na planie zawsze przeżywam niesamowite emocje. Wszyscy w obsadzie świetnie się bawimy, także poza planem. A wspólne koncertowanie to chyba nasz najlepszy czas w życiu!”

GRA O TRON
„Uwielbiam powieści fantasy. Kiedy mam wolne, lubię je czytać. Właśnie teraz czytam tę niesamowitą, historyczną powieść fantasy i nie mogę się od niej oderwać. Nie pamiętam nazwiska autora, ale książka jest niesamowita!”

INSTRUMENTY MUZYCZNE
„Muzyka jest jedną z moich największych pasji. Słucham muzyki przez cały czas, uwielbiam też grać na instrumentach muzycznych. Kocham gitarę, kocham fortepian i kocham perkusję – ale w najbliższej przyszłości chciałbym również spróbować swoich sił na wiolonczeli i skrzypcach. Marzę też, aby rozpocząć kolekcjonowanie instrumentów muzycznych z całego świata. Myślę, że byłoby to wspaniałe zajęcie – ale wcześniej chcę nauczyć się grać na kolejnych instrumentach. To na pewno będą skrzypce i wiolonczela!”

MEKSYK
„Gdzie jest moje ulubione miejsce na świecie? To trudne pytanie! Z pewnością rodzinny dom jest takim miejscem, gdzie serce człowieka pozostaje na zawsze, ale istnieje przecież wiele pięknych miast na całym świecie. Na przykład w zeszłym roku nagrywaliśmy zdjęcia w Sewilli, która stała się jednym z moich ulubionych miast w Hiszpanii. To naprawdę piękne i miłe miejsce. Buenos Aires jest również wspaniałe. No i cały Meksyk jest piękny, ale to oczywiste, bo stamtąd pochodzę. Na świecie jest zbyt wiele cudownych miejsc, aby wyróżniać tylko jedno z nich!”

HEATH LEDGER/LEONARDO DICAPRIO

„Jednym z moich ulubionych aktorów jest Heath Ledger. To, jak zagrał on Jokera, było niesamowite. Uważam też, że Leonardo DiCaprio jest wybitnym aktorem. Chciałbym kiedyś zagrać u jego boku, choćby w filmie, który byłby wyświetlany tylko jeden dzień. To moje wielkie marzenie!”

FINAŁ SERIALU „VIOLETTA” JUŻ 12 CZERWCA O 16:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL!

1 komentarz:

  1. fajny wywiad. Mam nadzieję, że jorge jeszcze nie jeden wywiad wypowie. Kiedy przeczytałam o tym, że zakończył się trzeci sezon violetta, to normalnie zamarłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!