Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 23 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 10 - Meksyk mój Kraj!


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Oto mój najnowszy film, video piątek! ! Teraz jestem w Meksyku, mój kraj i inne Jorge POV niespodzianek tutaj dla Ciebie ... Mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Witam w moim najnowszym filmiku. Kamerzysta śmieję się i dlatego aparat się trzęsię. Co będzie w tym filmie? Opowiem wam z kąt mam tą opaleniznę, bo poszliśmy na plażę w Ekwadorze. Tam było dość chłodno, a potem wróciłem do domu. Meksyk. 
Jorge Blanco YouTube
Idziemy na plażę! 
Diego-Plażą. 
Cande-Plaża
Kupiliśmy to, aby móc grać. Jesteśmy na plaży i to wszystko nasze. Nie ma nikogo.
Meksyk
Fani: Jorge YouTube
Chłopiec: Tote, tote
Kamerzysta-Od kiedy jesteś fanką Jorge?
Fani-Mineło sześć lat.
Kamerzysta-Idziecie na koncert
Fani-Tak!
Fanka-My mamausie też jesteśmy fankami, zawsze wspieramy Jorge.
(fani śpiewają Voy Por Ti)
Fanka-Czekałam na ciebie od 9 rano, chciałam Cię spotkać.
Fanka-On zawsze był moim idolem, wiem, każdą choreografię, gdzie tańczy, a przede wszystkim najnowszego, Uptown Funk.
Fanka-Pochodzę z Veracruz, byłam jego fanką w High School Musical reality show. Jestem tu od rana, bo to moje marzenie, by go poznać.  Jesteś najlepszy. Zawsze będziemy Cię wspierać! 
Kamerzysta-Idziesz na koncert?
Fanka-Tak pewnie!
Fani-Tote, tote
Fanka-Pochodzimy z Chiapas, chcemy zobaczyć koncert Violetta, chcemy go spotkać. Jestem fanką Jorge od High School Musical. 
Fanka-To był duży wysiłek, bo musiałam zarobić dodatkowe lekcje i przygotować egzaminy przed kolegami. 
Fanka-Ona nie spała w tamtym tygodniu. Kocham jak śpiewa, akty i piosenki, jest idealnym artystą. Jorge kocham cię, nie masz pojęcia, że jesteś osobą, która zminiła moje życie na zawsze. 
Jestem. Teraz możemy mówić jak się masz?
Pierwsze co robię w Meksyku, jest zjęść pyszne Tacos z moją rodziną. 
Jorge Blanco
Czym jest szczęście? Zwykle mówimy wiele o szczęściu. Dziś będzimy rozmwawiać o tym i jest dużo definicji. Ale dziś zobaczymy go z mojego punktu widzenia. I zaczniemy od wszystkiego co nas martwi. Czasami musimy postarać się zapominieć, ani wybaczyć ci, którzy tworzą nasze problemy, ale to możliwe. Tak jak powiedziałem. Myślę, że ludzie zawsze szukają powodów, by nie być szczęśliwym. A oni narzekają na wszystko. Zamiast tego powinniśmy zrobić samemu odwrotnie, znaleźć powody, aby być szczęśliwym. Są wszędzie, na przykład, jestem szczęślwy, gdy jestem z rodziną lub przyjaciółmi, lub gdy robię rzeczy, które kocham, tak jak muzyka. I jestem bardzo zadowolony i chcę podzielić się tym szczęściem z tobą. Teraz zapraszam Cię do zrobienia czegoś. Zrób listę, w głowię lub na kartce i napisz co sprawia, że jesteś szczęślowy. Więc później sprawdzaj tą listę i dziel się szczęściem z innymi
#Jorge'sPointOfViev
#JorgePOV
Gość-Witam Jorgistas, kocham cię!
Subskrybuj
Gość-Dobrze, że to jest to. Oh, nie, to nie jest w porządku.
Teraz jesteśmy w naszym miejscu. Mam nadzieję, że ci się podobało wideo. Grasz na gitarze bardzo dobrze. Mam nadzięję, że go okłamała, miałem dużo zabawy. Następny film będzie dokończeniem chorografii Uptown Funk. Więc, uważaj na niespodziankę. 
Pamiętnik
--------------------
Jorge Blanco


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!