Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 28 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 11 - Jorge Rozjaśniający Meksykański Parkiet Taneczny 3


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! W końcu w moim pięknym kraju Meksyku! Ja spędziłem czas z rodziną i przyjaciółmi i nagrałem kilka części jednego z koncertów Violetty w Auditorio Nacional w Mexico City. Mam nadzieję, że ci się spodoba !! I ... nie przegap następnego filmu z wielką niespodzianka ... 



Tłumaczenie Polskie:
Jorge Blanco YouTube
Idziemy do szkoły Raphita, by go zaskoczyć! 
@ZULYCANO-Daj wujkowi swój wielki pocałunek. Nie! Kolejny większy!
Robimy Diego meksykańskie jedzenie, a on próbuję chili
@DIEGOMCEA
Rodzina Jorga-Papryka habanero jest najgorsza!
Ile to chili?
Diego- Cóż, jutro może będę miał jakieś większe usta, ale nic nie szkodzi.
Rodzina Jorga-Co jesz George?
Guacamole, mięsną zupę i Mexican Gringa (Tacos)
Uptown Fank
---------------------
Chorografia
Teraz zobaczymy ostatnią część chorografi, począwszy od ostatniej. Tańczymy jakby wąż był w nas.
Jednym ze sposobów, a następnie druga. (Jorge odlicza)
A teraz tak. Jest dość szybko. Zamykamy, zamykamy, otwieramy, otwieramy, hit, hit
Trafiliśmy nasze ciało z łokcia jak ten. (Jorge odlicza)
Otwieramy nasze ramiona i kręcimy głową. I fala. A potem ręcę i stopy. 
Ponownie. Z klatki piersiowej. I pomijamy w każdym ,,eh''. I to wszystko. Ucz się, oglądaj każdy film, a następnie zrób to wszystko razem ... i czekaj na niespodziankę. 
Chcę podziękować mojemu bratu, który pomógł mi nagrywania choreografię, brakowało mi go. 
(fanki krzyczą)
Fanka-On jest wyjątkowy, kocham go od High School Musical, nigdy nie powinien mu spaść ten uśmiech z twarzy. 
Fanka-Gratuluję mu występu.
Fanka-Hej, chcę ci powiedzieć część, mama nadzieję, że widzisz moją wiadomość, jestem twoim fanem numer jeden.  Kocham was i mam nadzieję, że zobaczysz moją wiadomość.
Fanka-Nazywam się Jania i kocham jak śpiewa, jestem fanem numer jeden i uwielbiam jak śpiewasz. 
Martina (ze sceny)-Nie mogę opisać szczęścia, które czuję teraz z tobą. Dziękuję! 
Samuel-Meksyk, chcę usłyszeć głośny krzyk...1,2,3...    Jesteśmy bardzo szczęśliwi i chcemy podzielić się nim z wami, więc dziękujemy za przybycie i oglądanie naszego występu. 
(fragment koncertu)
Backstage
Hej! 
Diego-Co to jest? 
@CRISTOBAL-OS
@SAMUKNASCIMENTO
Samuel-kręcisz, czy robisz zdjęcia?
@FACUGAMBANDE
Ktoś-Gdzie Raphita?
Kamerzysta-Co robisz Jorge?
Autograf
Dziękujemy bardzo Meksyk! Teraz jedziemy Guadajara! Ja jadłem takos, a teraz będe jeść tortas ahogadas. 
Czy masz coś do powiedzenia?
Ktos-Subskrybuj!
Subskrybuj
Dziękuję! 
Następny film....
Niegrzeczny
-----------
Magia

Pamiętnik
---------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!