Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 30 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 12 - Moje rodzinne miasto Guadalajara (i niespodzianka)


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! To jest mój najnowszy film, pokażę ci moje działania z moją rodziną i przyjaciółmi w moim rodzinnym mieście Guadalajara, co myślę o ćwiczeniach, wielka niespodzianka! Mam nadzieję, że Ci się spodoba. 



Tłumaczenie Polskie:
Cześć, jak się masz? Witam, w dzisiejszym filmie zobaczysz wiele rzeczy. JorgePOV i niektórzy z moich przyjaciół z Violetta przyjdzie grać z rodziną. Moja rodzina będzie tu, to jest mój kuzyn Diego. I inne rzeczy, co się stało z Danny? Graliśmy kilkoma balonami i nie bardzo się podobało. Zobaczmy powód. 
Jorge Blanco YouTube
Gra z niektórymi balonami
Wojna na balony
Ktos: To ostatni balon, więc powinniśmy zrobić coś specjalnego. Musimy sprawić by skakał 10 lub 15 metrów. Ktokolwiek wygra ten balon, wygrywa. 
Niegrzeczny
--------------------
Magic
(Jorge śpiewa)
Ruggero-Prosto z łazienki
Jorge Blanco
Hej, dzisiaj porozmawiamy o wielkości sprawdzania. Dlaczego jest to ważne. Ludzie myślą, że to jest ważne, ponieważ wyglądają lepiej, a wszystkiego tego typu rzeczy. Ale to jest powierzchowne. Sport-czujesz się lepiej w środku, jesteś szczęśliwy, i chcą się uśmiechać przez cały dzień. Czujesz się zdrowy, twój metabolizm działa lepiej, jesteś w dobrym nastroju cały czas. I to jest bardzo łatwe do wykonania samodzielnie, możesz to robić wszędzie. Możesz chodzić na co dzień, można biegać, tańczyć, pływać, grać z rodziną i przyjaciółmi. Nie jest zbyt wiele sposobów na ćwiczenia, nie ma żadnych wymówek. Uwielbiam sprawdzanie, ja osobiście lubię być aktywnym. Pomyśl o tym i powiedź mi na hastagu cały rodzaj #JorgePOV. Mieć zdrowe życie. A może wszystkie te rzeczy, które uważasz lub planują zrobić, aby zmienić swój styl życia. Tylko małą wskazówka dla was wszystkich. 
#Jorge PointOfView
#JorgePov
Hej, mam niesamowity pomysł! Pokazałem ci chorografię Uptown Funk. Teraz chcę dowiedzieć się jak wy ją umiecie, wyślij mi film na hastag #WeDanceLikeJorge. Najlepsze filmy otrzymają kilka prezentów, takich jak pojawienie się na moim kanale, coś, co będzie z autografem, a może Skype ze mną. Myślę o wielkich darach dla zwycięzców, więc dołóżcie  wszelkich starań, a ja wkrótce pokaże filmiki. 
Członek rodziny: Cóź to wszystko na dziś, ma nadzieję, że film się podobał. 
Członek rodziny: Zobaczmy siebie na tym samym kanale, z większą ilością muzyki, POV i śmieszne rzeczy. 
Członek rodziny: Pamiętaj, możesz nam wysłać co myślisz na #JorgePOV, #JorgeYouTuber, a także teraz #WeDanceLikeJorge. 
To była moja piękna rodzina, teraz idę do innego miasta, zobaczycie to później. 
Członek rodziny: Subskrybuj! 
We Dance Like Jorge
1. Nauka chorografii Uptown Funk
2.Rów tektoniczny, najlepszy film, taniec chorografii
3.Prześlij na YouTube
4.Zostaw swój link z wideo pod hastagiem
#WeDanceLikeJorge
Jorge Blanco


Pamiętnik 
------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!