Ariana | Blogger | X X X X

środa, 6 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 6 - W umyśle Jorge

Nowe filmiki w każdą środę. (A na blogu tłumaczenie do czwartku)

Hej! Oto mój nowy film, kompletnie inny format. Zobaczysz, co zrobiłem z Violetta zespołem w Paragwaju. Potem mówię o czymś, co interesuje mnie wiele: uszczerbku. I podzielić się z wami moją recenzją, więc możesz wiedzieć, co myślę. I wreszcie, zrobiłem cover piosenki cztery pięć sekund. Dziękuję, że zawsze mnie wspieracie! Mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się masz? Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ to jest nowy film o nowej strukturze i zobaczysz wiele nowych rzeczy. Powiem o tym, co mi się podoba i czego nie lubię. Będziemy mówić o różnych tematach z mojego punktu widzenia. To jest tylko moja opinia, możesz chcieć lub nie. Pokaże niektóre moje covery. Zobaczysz. Mam nadzieję, że się spodoba. Jedziemy, jedziemy do Resistencia Chaco. Jestem z tymi niesamowitymi ludźmi. 
Cande:Mamy wyzwanie dla Jorge i Ruggero. 
Stephie: To prawda, wymyśliliśmy to.
Ruggero: Nie nie zrobię tego.
Cande: Jeśli nas kochają, Stephie i mnie, muszą zjeść te łyżkę pełną cebuli.
Ruggero: A jeśli nas kochają to też to muszą zrobić.
Stephie: Nie, jeśli kochamy ich to pocałujemy ich niezależnie od zapachu w ustach.
Jeśli mam wyzwanie zrobię to. 
Cande; Teraz on! Musisz to zrobić.
Ruggero: Nie zrobię tego. Jestem chory. Proszę, byłem chory. Nie, dziękuję.
Cande: Czy ktoś mnie tutaj kocha?
Ruggero: Kocham cię, ale tego nie zrobię. 
Alba: Nie, przepraszam
Cande: Tini kocha mnie, zobaczmy
Tini: Zrobię to Cande.
Tini to zrobi
Tini: Stop, to jest za dużo.
Jeden, dwa, trzy. A teraz pokaz, czy coś masz w ustach. Musisz! 
Tini: Gotowe!
Bardzo dobrze. (piosenka) Hej! Co jest? Chciałem podzielić się z wami. My aktorzy mamy tą możliwość podróżowania po całym świecie. To niesamowite widzieć wiele krajów, wiele kultur i ludzi. Zauważyłem prez to, że sądząc nie wszystko jest w porządku. Uprzedzenie jest całkowicie błędne. Nie wiem, co myśleć o tym. Ale moim zdaniem nie jest w porządku oceniać kogoś, jeśli ich nie znamy. Zdarza się dużo z ludźmi z innego kraju, innej kultury, różnego statusu społecznego. Na przykład, miałem mgliste wyobrażenia o krajach, które odwiedziłe, dzięki Tour i mojej wizji tego miejsca całkowicie zmienił. Na przykład, czasami ludzie uważają stereotypy. A kiedy odwiedzasz kraj zdajesz sobie sprawę, że w rzeczywistości to dość niesamowite! W rzeczywistości, bardzo podobne. Aby to stwierdzić, że nie powinniśmy sądzić, nigdy, nogdy. Jeśli ich nie znam nie powinnem ich oceniać. Również, gdy ktoś robi coś złego nie możemy osądzić jej, każdy ma swoje powody. Wierzę, że nie ma nikogo takiego jak Zły Człowiek. Ludzie, robią, to co robią, bo z konkretnego powodu, że mamy ignorować. To jest w porządku, aby myśleć, że to co zrobili jest nieprawdziwe.  Ale, żeby je krytykować to kolejny poziom wyroku. Ignorować całkowicie ich rzeczywistość, dlaczego zrobili to, co zrobili. Nie wiem, to jest to co myślę o uszczerbku. Daje czas, aby poznać ludzi i zrozumieć ich systuacji, Nie uzasadniajmy faktu, że ktoś zrobił coś złego. Będziemy ponosić konsekwencje. Ale nie sędzia, albo podjąc lub wyjść. To co myślę. 
Paragwaj
Jezioro w Paragwaju. Małe nurkowanie do wody. I faktycznie o tym myśleć. 
To jest bardzo pięknę jezioro. Zapytałem, ludzie mogą w nim pływać, ale teraz nie można. Ponieważ, jest zanieczyszczona przez śmieci. Musimy to zmienić. 
Cande: Tak, biegnij Blanco. 
Cande->
Cande: Teraz tańcz ,,Voy Por Ti'' Teraz powtórz bieganie. 
Więc, mam nadzieję, że się podobał film, nowym sposobem. Dzisiaj zakończyliśmy pokazy w Paragwaju, jutro wyjeżdżamy. Paragwaj, było niesamowicie! I tutaj ładowanie telefonu. Następny film będzie wielkim zaskoczeniem dla Ciebie! Do zobaczenia! Kocham cię! Subskrybuj.
CZTERY PIĘC SEKUND
-----------------------------------------
Rihanna, Kanye West Paul Mccartney

Pamiętnik
-----------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!