Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 14 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 7 - Rozjaśniający Parkiet Taneczny

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! To jest mój najnowszy film, zmieniłem trochę się dynamicznie o tym, mam nadzieję, że ci się spodoba.Pokażę wam, co zrobiłem w tym tygodniu i coś, co nigdy nie odbywa się w przed kamerą. Mam nadzieję, że Ci się spodoba! Powiedz mi, co myślisz na Twitter, Facebook'u i Instagramie.


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Jak się masz? Film bardzo odszedł, ponieważ w tym filmie pokażę coś, co nigdy nie pokazano wcześniej. Naprawdę dobry czas nagrywania. Zrobię co tydzień dwa filmy. Oznacza to, że jeden film zobaczysz dziś, a drugi w piątek... w ciągu dwóch dni, Nie chcesz przegapić, pamiętaj dwa filmy tygodniowo-środa i piątek. Oba z nich będą zabawnę, zobaczysz co robię w moim codzinnym życiu. Serial JorgePOV, a ja nie wiem, po prostu zabawne. Dowcipy, muzyka, wszystko po trochu. Baw się dobrze. 
Jorge Blanco YouTube
Anonim: Przestraszyłeś mnie!
Nie mogę nikogo znaleźć.
Cóż, teraz jest czas, aby pokazać co chciałem, nigdy tego nie robiłem przed kamerą. Przepraszam, ale to nie jest mój pokój i nie mogłem tego nagrać gdzie indziej. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 
(Jorge tańczy)
Coż, mam nadzieję, że się podobało, to pracuję nad chorografią. To jest moje. Zrobiłęm to, bo lubię te piosenkę i taniec. Myślełem, że było, by dobrze pokazać ją tobie. A dlaczego nie? Pokaże ci jak to zrobić. Jeśli chcesz możesz się tego nauczyć. Ważne jest, będzie go można oglądać milion razy, jeśli chcesz. Polecam nauczyć się choreografii, pomagając sobie z muzyką. Tak, jak zaczniemy. Od..do strun gitarowych. Podczas strun gitary włoż rękę w kieszeń, jeśli nie masz kieszeni chwycić spodnie. A tutaj przystawaij palce i 1,2,3,4,5,6,7,8.  1,2,3,4 ruszamy nogą i przesuwamy głowę w bok. 5,6,7,8 i szybciej część rozkręcania. 1,2,3,4,5,6,7,8 Idziemy to tyłu, robiąc tak nogami. I możemy robić co chcemy rękami. Zatrzymajmy się tutaj. Tak to jest 1,2,3,4,5,6,7,8 I potem robimy tak jak chcielibyśmy umieścić rękawicę. Umieść swoje nogi za...i prawie zniszczyłem lampę. Przystawiamy palec. Ze względu na złoto ,,białe złoto''. Wiec robisz tak z nóg i później wolno rękami. 1,2,3,4,5,6 i pokaże 7 i 8. Kobiety mogą to zrobić w bardziej kobiecy sposób, mężniźni nieco silniej. 7,8 poruszamy palcami tak, rozciągasz nogi i poruszasz głową na przeciwległy bok. 1,2,3,4 Pomogę ci z tekstami. I następnym krokiem jest 5,6,7..8 I robimy. To łatwe. I na koniec można przesunąć głowę. I ruszamy naszą ręką tak. Spróbuj to zrobić. Kończymy tutaj. I robimy tak. Wtedy łatwo. 5,6 jak gdyby złapać czapkę i przesunąć ją tak. Podobnie jak chwycił strażaką dom. 5,6,7,8. Całe ciało poruszamy. 5,6,7,8 I na koniec taki trik. Lubię te część. 1,2,3,4,5,6,7,8 A potem, podoba mi się to z nogami. 
(Jorge coś mówi)
Przygotować się i ta część jest wolna. I tak idziemy.  I tak. Złamanie go jest bardzo ważne. Z rękami do góry i nogi tak, a głowa tak. I będze go można oglądać wiele razy, jeśli chcesz. 
Ohhhhhhhhhh! O ile chcesz oglądać chorografie nie zapomnij, aby zobaczyć nowy film. Który jest w Piątek. 
Hej jak się masz? Dzisiaj chciałem porozmawiać o czymś bardzo ważnym, że rzeczywiście było w tamtym tygodniu. Chcę porozmawiać o zanieczyszczeniu. Ups, chcesz zobaczyć. Niestety, dopiero w następnym filmiku w piątek. 
Subskrybuj

Pamiętnik
---------------------------------------
Jorge Blanco

1 komentarz:

  1. Hej czy Jorge na palcu nie miał przypadkiem złotej obrączki :] na początku filmu jak leży na podłodze :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!