Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 16 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 8 - Dzień z Jorge

 
Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Mój pierwszy piątekowy filmik! Pokażę ci, co zrobić w normalny dzień. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Jak się masz? Zapraszam do pierwszego piątkowego filmu. Jestem tak podekscytowany, bardzo szczęśliwy. Nie wiem, coś się zmienia. I mam nadzieję, że ci się spodoba. Coś się stanie podczas filmiku, pójdę sprawdzić mikrofony wtykowe do koncertów. To są monitory, które pomogą mi słuchać mojego głosu, podczas śpiewania na koncercie. Powinny one wyglądać tak...
Mam nadzieję, że ci się spodoba. 
Jorge Blanco Youtube
Kolejna szansa. 
Jorge Blanco
Cześć, jak się masz? Dzisiaj chciałem porozmawiać o czymś ważnym, coś, co wydarzyło się w ostatnim filmiku tamtego tygodnia. I chciałem o tym pomówić. Chcę porozmawiać o zanieczyszczeniu. Myślę, że to jest bardzo ważne, z zastrzeżeniem. I zbyt poważny temat. Widziałem go podczas ostatniego filmiku w Paragwaju, poszedłem do jeziora, a tam nikt nie może pływać, bo jest zanieczyszczone. I to było bardzo ładne jezioro. Myślę, że to jest straszne. Wyobraź sobie wszytskie pięknię naturalne miejsca, które zostały zanieczyszczone przez nas. Uważam, że to straszne, i myślę, że to zależy całkowicie od nas. Uważam, że jeśli to zmienimy to nigdy nie wpłynie to na nic. Kim jestem, by zrobić zmianę? Jestem po prostu normalnym człowiekiem. który idzie do szkoły, albo zostaje w domu. Co mogę w rzeczywistości zrobić? Ale w rzeczywistości wszyscy możemy coś zmienić. Starajmy się zmienić sposób myślenia, sposób działania. I oczywiście starajmy się zanieczyszczać mniej. Jeśli widzisz kogoś, kto rzuca śmieci lub zanieczyszcza gdzieś. Powiedz im, że by tego nie robić. Istnieją sposoby, aby wprowadzić ten pomysł w szkołach. Jeśli my wszyscy się zmienimy, pomoże to Planecie, zależy to wszystko od nas. Na przykład ja. Staram się wprowadzić zmiany, nie zanieczyszczając i ucząc innych. Staram się wprowadzić zmiany, dzięki temu filmikowi, mówi ci o tym pomyślę i moje zdanie na temat tego problemu. Ostrzegam wszystkich, że ogląda ten film, ponieważ tracimy całe piękno Planety. Przejdźmy do dokonywania zmian. Jeśli prowadzimy zmiany, robimy lepiej dla naszego miejsca, roślin i zwierząt, które żyją z nami na tej planecie. To jest nasz dom, musimy coś zmienić i zacząć teraz. Powiedź to wszystkim swoim znajomym. 

Witam, jestem tutaj w szatni w Cordobie. I nie mam wiele do powiedzenia teraz. Nie mam nic do zrobienia, jestem tutaj, zabawię się moim telefonem komórkowym. To jest moja garderoba. Teraz jestem sam z sobą, bo każdy je i przygotowuję się na koncert. I dobrze, to jest to. 

Ruggero: Tylko dla tego, że to nagrywasz.
Jorge     Ruggero
Diego: Niesamowite, oni sią niewiarygodni. 
Anonim: Czuję się dziwnie. I trochę wątek zewnątrz ucha. 
Teraz będzie umieszczanie w moim uchu, rodzaju ciasta. 
Anonim: Twarz. Czy czujesz coś w uchu?
Czuję coś, ale.. Czy mogę otworzyć jeszcze usta
Anonim: Tak. 
Anonim: Czujęsz się dziwnie.
Nie, po prostu czuję coś w uchu. To jest moje ucho wewnątrz. 
Anonim: To małe uszy?
Cóź to jest to na dziś. Mam nadzieję, że się podobało. Pamiętaj, że możesz do mnie wysłać wiadomość za pomocą hastagu #JorgeYouTuber #WeWantJorge. Możesz do mnie wysłać sugestie, co chcesz w nowym wideo. Czytam wasze wszystkie komentarze, i odpowiadam na niektóre z nich. A także powiedź mi o zanieczyszczeniu w #JorgePOV. I to jest to, przeczytam wszystkie. Kocham Cię. Subskrybuj.
Pamiętnik
------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!