Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 21 maja 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 9 - Rozjaśniający Parkiet Taneczny 2


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

To jest mój dziewiąty film. Druga część Parkietu Tanecznego. ! Mam nadzieję, że Ci się spodoba i że będziesz się świetnie bawić przy naucę choreografii.



Tłumaczenie Polskie:
Co jest? Jak się masz? Taksówkarz, który gra harmonię. Ekwador. Spotkaliśmy Chayanne. Nowe kroki taneczne Uptown Funk. Zobacz każdą rzecz w tym filmie. Chcesz go obejrzeć? Bądź na bieżąco. 
Jorge Blanco YouTube
Oto człowiek, który grał harmonię. Wielki artysta! Jak masz na imię?  Leandro. To przyjemność Leandro. Nie masz nic przeciwko, jeśli użyje to na moim YouTube?
Leandro-Nie nie! Nie ma problemu, w rzeczywistości można tym podzielić sie wszędzie. 
Chciałbym pokazać twój talent i piękno muzyki, które wszyscy mamy wewnątrz siebie. 
Chorografia
Uptown Funk
Hej! To jest druga część chorografii. A ja pokaże ci to. Skończyliśmy ostatni film w ,,rozbicie go''. 
(Jorge odlicza)
Robimy tak. I tu tak kolanami. Jak gdybyś coś popychał. Potem robimy tak, jakbyśmy ciągneli linę. I ruszamy nasze nogi tak. I głowa w prawo. I to jest to łatwe, proste, teraz możesz zacząć łącząc ostatnie ruchy teneczne, z tymi z pierwszej części. Możesz mi opowiedzieć jak robisz.
Mamy zaproszenie na koncert Chayanna, a my jesteśmy tu! Chan Chan.
Zabawne jest to, że my jutro zaprezentujemy tu pokaz Violetty.
To było tyle na dziś, mam nadzieję, że się podobało! Nie przegap nowego w piątek.
Piątek
Zobaczysz śmieszne rzeczy, Jorge POV. A może pytasz siebie. Dlaczego mam tę opaleniznę? Zobaczysz, kolejny film. Subskrybuj
Pamiętnik
--------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!