Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 5 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 13- Cześć Kolumbia


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))
Przepraszam za opóźnienie

Hej! To jest mój najnowszy film, Pojechaliśmy z Meksyku do Kolumbii, to piękny kraj! Pokażę ci Violetta Live i to, co robię w wolnym czasie. ! Mam nadzieję, że ci się spodoba.


Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się macie? Jestem bardzo szczęśliwy, bo kontynuujemy trasę. Pożegnałem się z moim pięknym krajem: Meksyk, Guadalajara i Monterrey. Dziękuję, byliście świetni! Teraz jesteśmy w Kolumbii. To jest piękny kraj, wystarczy spojrzeć za mnie. Tu w Medellin. Zobaczycie wiele rzeczy w tym filmie. Trochę muzyki, mam nadzieję, że wam się spodoba. 
Jorge Blanco YouTube
(krzyczący fani)
Dziękuję Meksyk, teraz z Monterrey lecimy do Kolumbii.
Nie zawszę koncertuję lub podróżuję, lubię od czasu pójść na zakupy. Piękny widok w Medellin. 
Trochę mi nudno, więc gram na gitarze. Jest późno tutaj w Medellin, ale nie jestem zmęczony. Więc wpadłem na pomysł, że zagram 3 piosenki, a wy musicie odgadnąć nazwy tych utworów. Myślę, że są całkiem proste. 
1
Druga jeszcze łatwiejsza. 
2
Trzecia piosenka jest dla największych fanów Violetty. Dla tych, którzy nie są fanami-możecie spróbować, ale będzie trudne. To jest akustyczna wersja piosenki z Violetty, ale nie znajdziecie jej nigdzie na płycie. Daję wam za dużo wskazówek. Zobaczymy kto ją zgadnie. 
3
Teraz jeśli je znasz pierwszą, drugą lub trzecią. Kto zna trzecią to bardzo dobrze. 

Dobrze, to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podobało. I pamiętacie, dodawajcie wasze filmiki z chorografią Uptown Funk. Widziałem niektóre, ale wielu z was nie nagrało, nie wstydźcie się i zróbcie to. I zobaczymy za dwa dni, podczas piątkowego filmiku, pa!
Pamiętnik
---------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!