Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 6 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 14- Nazywają mnie Joker


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

 Hej! To jest mój najnowszy film, pokażę niektóre z moich żartów i opowiem o cierpliwości, mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się masz? To jest mój najnowszy film. Podczas tego filmu zobaczycie jak zawsze #JorgePOV. Analizując życie, a potem wycieczka w Bogocie, Combia i nudziłem się trochę, więc starałem się zabawić. Z niektórych żartów i żarty, i inne żarty, to w zasadzie to co robiłem. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 
Jorge Blanco YouTube
Jestem tutaj pokazując jak dziwnie piję się wodę. Tak mi przykro, czasem ma za dużą siłę. 
Jestem pokazując, jak woda pochodzi z małej plastikowej torby. 
Osoba-A ja ci pokaże tą butelkowaną wodę.
Biuro Administracji.
Chcę sobie zrobić z tobą zdjęcie. Tak dzieli się wodę. 
Pancho-Zawsze jestem ofiarą wszystkich żartów.
Zdjęcie chłopaki! 
Osoba-Nie błogosław tancerzy przed koncertem.
Zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie.
Chiński stylista
Wspólnik
Ofiara
Pancho-Dziś można zobaczyć już film.
Dziękuję, trochę przysługi dla stylisty. 
Pancho-To wszystko było kłamstwem. 
Jorge Blanco
Hej, jak się masz? Dziś w #JorgePOV porozmawiamy o.......cierpliwości. Cierpliwość jest bardzo ważna w życiu i piękna cnota. To daje wiele korzyści, jesteśmy mniej zestresowani. I życie w spokoju. Poprawiamy swoją empatię i dajemy zasługę słuchać innych. Ale uważaj, są limity. W ramach mojego osobistego doświadczenia. Zawsze byłem kimś, kto był cierpliwy. A ludzie czasami korzystają z mojej cierpliwości. Więc, pomyśl o tym, czy trzeba zwiększyć cierpliwość i są ludzie korzystający z tego? To jest moja opinia. 
#JorgePointOfView
#JorgePOV
Ktoś-Przyjaciółka. Jesteśmy na arenie byków.
Ktoś-Jesteś pewna? Nie widzę tu byków. 
Ktoś-Byki nie są tutaj, ale to jest arena. 
Ktoś-Spójrzmy na byka
Ulżyło mi, że nie tylko ja tu jestem szalony. 
Wychodzimy. To jest zemsta. Zrobiła to przed. 
Cande-To nie było nagrywane, więc nie ma dowodu. Ale był tak przerażony, że prawie zwymiotował. 
To już wszystko, mam nadzieję, że się podobało. Mam nadzieję, że się zobaczymy w kolejnym wideo. I pamiętaj, Subskrybuj. 
Subskrybuj.
Pamiętnik
------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!