Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 11 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 15- Zabiegania do Violetta


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Oto mój najnowszy film, zobaczysz, co zrobiłem w czasie naszej podróży do Kolumbii. Pamiętaj, że konkurs #WeDanceLikeJorge ma w sobotę zakończyć się, 13 czerwca 2015. Mam nadzieję, że Ci się spodoba! 


Tłumaczenie Polskie:
Cześć, jak się masz? Witam w tego tygodnia filmiku. Co zobaczymy? Zobaczymy, co zrobiliśmy w Bogocie, w Medelin, gdzie mieszkaliśmy w prawdziwej przygodzie. W Bogocie widziałem mój drogi przyjacielu Lalo Brito i udało mi się wejść na jego koncert. Ci, którzy go nie znają, powinni słuchać jego muzyki, jest naprawdę dobry. W Medellin żyliśmy wielką przygodą, padało dużo, więc zobaczymy, co się stało. Następnie udaliśmy się do Panamy, w rzeczywistości tu jestem. Spójrz na ten piękny widok na Panama. I nie wiem, jestem tu szczęśliwy, świetnie się bawię. Mam nadzieję, że ci się spodoba, pa!
Jorge Blanco YouTube
Chcę i muszę ten film. Film nagrałem telefonem komórkowym podczas pokazu. Kto ma go gdzieś proszę o przesłanie mi!
Na basenie, w nocy, w Kolumbii. 
Chciałbym iść z tobą, ale zmokniesz.
@LALOBRITO
To jest Lalo Brito. Mój przyjaciel, jest bardzo utalentowany, debiutując muzyką. Zostawię swój związek z muzyką w moim Bio. 
Lalo Brito-To jest mój pierwszy album, jest z Meksyku. 
Mercedes-Brawo Pepe
Super bezpieczny Pepe na ratunek. 
Jesteśmy w końcu na lotnisku. 
Tini-W końcu
Jesteśmy bezpieczni, na szczęście. Po przygodzie. Zaprezentowaliśmy pokaz z deszczem i dzisiaj mamy wiosłować. 
Mercedes-Widzieliśmy ludzi, którzy płynęli na ulicach. 
Teraz jedziemy do Panamy.
To było wszystko, mam nadzieję, że się podobało. Zobaczymy się podczas kolejnego filmu, w ten piątek. Kocham Cię, Subskrybuj!
#WEDANCELIKEJORGE
Prawie zapomniałem. Masz film, to wyślij go do soboty #WeDanceLikeJorge. Pospiesz się. 

We Dance Like Jorge
1. Nauka chorografii Uptown Funk
2.Rów tektoniczny, najlepszy film, taniec chorografii
3.Prześlij na YouTube
4.Zostaw swój link z wideo pod hastagiem
#WeDanceLikeJorge
Jorge Blanco


Pamiętnik 
------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!