Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 14 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 16- Widzą mnie toczenia / Strzelanie w Republice Dominikańskiej


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))
Przepraszamy za opóźnienie

Oto mój najnowszy film, zobaczysz, co zrobiliśmy w zeszłym tygodniu i żarty,wprowadzone w Republice Dominikany. . Zobaczysz mój #JorgePOV Mam nadzieję, że Ci się spodoba! 



Tłumaczenie Polskie:
Niestety, nie mogę zrobić dużo hałasu, ponieważ nie wiem, czy wiesz, ale zazwyczaj kiedy kręcę jest noc w hotelu, w którym każdy jest w stanie uśpienia. A ja nie chcę, żeby mnie nienawidzili za te wszystkie hałasy i szaleństwo. Nieważne, zapraszam do nowego filmiku. Mam nadzieję, że ci się spodoba, bo nadal jesteśmy w trasie. Pojechaliśmy do Republiki Dominikańskiej, jestem tam w rzeczywistości. Dużo zabawy! Również pokaże powrót do przeszłości z European Tour. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 
Jorge Blanco YouTube
Zamarznięta woda. 
Tini- Jesteś tak głupi.
To zamrożone.
Mercedes-Stop, stop Widziałam cię
Teraz świateł. 
Aby wznowić, Facundo kupił nowe buty, z małymi kołami. Ponieważ jak był mały, to takie chciał. 
Samuel- Nigdy nie miał jednego
Żeby mógł jechać szybciej na lotnisku stoczył w dół ziemi. Nie powiedział, więc nie nagraliśmy. Upadł na ziemię, dosłownie przeleciał. To było zabawne i nie nagrane. 
Facundo-Miałem wszystkie swoje rzeczy i poleciałem na rampę. 
On nie mógł złamać, wiec poleciał w dół rampy. I nie nagrałem tego, że jest tak źle, i źle. 
Jorge Blanco
Dziś będziemy rozmawiać o religii. Nie! Nie będzie tak poważnie. Co o tym myślisz? Teraz będę mówić o delikatnym temacie. Ani trochę. Myślę, że moją opinię, ponieważ to #JorgePOV. Myślę, ważne jest, aby wierzyć w co chcemy. Wierzyć w cokolwiek myślisz jest poprawna, a może to co Twoja rodzina wam pokazała. Nie ma znaczenia, czy są różne poglądy na temat religii i przekonań. Każdy ma swoją własną wiarę i to nie jest w porządku, aby ocenić przekonanie kogoś innego. Tak, można dyskutować z kimś, kto ma inny punkt widzenia na temat religii, niż twój. To jest bardzo ciekawe do wymiany pomysłów i opinii.  A czasami trudno jest rozmawiać o religii z pewnego rodzaju ludzi, ponieważ są zupełnie inne. To jest proste, wierzyć w co chcesz, to co czuję serce. Co mówi twój umysł. To jest mój punkt widzenia. I nie powiem, jakie są moje przekonania, bo to nie ma znaczenia, ale powiem ci, że jestem zadowolony z moich przekonań. Bądź pewny siebie ze swoimi przekonaniami, kocham cię. 
#Jorge PointOfView
#JorgePOV
Teraz podczas trasy koncertowej Ameryki Łacińskiej, mam dużo zabawy z przyjaciółmi. Ale wiesz co? I nie przegap przyjaciela, mój drogi Ruggero. On zawsze żartował ze mną. On zawsze grał ze mną. Faktycznie, pokaże ci coś, co zrobiliśmy podczas europejskiej trasy. Powrót do przeszłości. Ty zobaczysz. Czy kiedykolwiek marzyłeś, aby jeździć na lotnisko? Cóż, Ruggero i ja zrobiliśmy to. Facundo-Tutaj jest. Jazda na łyżwach na lotnisku. 
To było wszystko w dzisiejszym filmiku. Mam nadzieję, że się podobało. I pamiętaj, chcę zobaczyć filmy teraz, już nie mogę się doczekać! Subskrybuj!


We Dance Like Jorge
1. Nauka chorografii Uptown Funk
2.Rów tektoniczny, najlepszy film, taniec chorografii
3.Prześlij na YouTube
4.Zostaw swój link z wideo pod hastagiem
#WeDanceLikeJorge
Jorge Blanco

Pamiętnik 
------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!