Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 18 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 17- Bardzo biała plaża


Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej !! Mam nadzieję, że czujesz się bardzo dobrze. Bardzo wyszedłem w dzisiejszym wideo i filmie #WeDanceLikeJorge piątkowym !!! Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić i spodoba ci się ten nowy film! 


Tłumaczenie Polskie:
To jest trochę z tego, co zobaczycie w dzisiejszym filmie. Jestem tutaj w Boliwii, Sanata Cruz, z informacją, że zobaczysz wiele. Zobaczysz co robiliśmy w czasie naszego pobytu na plaży w Santo Domingo. Mieliśmy wspaniały czas w Puenta Cana. Oni zemścili sie za moje żart. Niektóre z dziewcząt z Violetta, zakwestionowały mnie. Baw się dobrze!
Jorge Blanco YouTube
Tu jesteśmy!
Jorge i Diego- Idziemy na plażę!
Spójrz jak pięknie. Tak pięknie.
Kamerzysta-To straszne kolumna po prostu zniszczony film.
Clara-Hej!
kamerzysta-A publiczność-mucha
Clara i Cande-Hej chłopaki!
Cande-Powiedzieli nam, że jesteście fanami Violetty, więc chcielibyśmy wysłać wam wielkiego buziaka.
Clara- Zauważyliście, że w filmikach Jorga nie zobaczyliście wiele kobiet-oto jesteśmy!
Cande-Jesteśmy na plaży, bardzo piękne miejsce.
Clara- Słońce jest wspaniałe. Jesteś tu z nami.
Cande- Oni nie są ważni, kamera kocha nas. Zrobimy wyzwanie panu Jorge, podczas następnego filmiku będzie trzeba jeść...Banana z majonezem. Jest to wyzwanie, zrób to!
Cóż, ja zaakceptowałem wyzwanie. Oto majonez i banan. Czy mogę sam majonez?
Cande-Tak możesz. Jesteś tak zdenerwowany, to obrzydliwe. Będzie jadł obficie.
Cóż, ona naprawdę chcę mnie wyzwać. Banan i majonez. Dla ciebie.
Cande-I co?
Smakuję jak tylko majonez.
Cande-To jest obrzydliwe. Dobrze, że to zrobił.
Pewnego dnia będę cię wyzywać, będę o tym myśleć.
Następny film będzie o tym.
Wiedziałem, że ten dzień nadejdzie, i to zrobiłem. Po wszystkich dowcipach grałem z przyjaciółmi, mieli zemstę. Oto dowód.
Dobrze, to było tyle na dziś. Mam nadzieję, że się podobało. Termin nadsyłania filmów Uptown Funk jest do soboty, dziękuję wszystkim, którzy wysłali swoje filmy. Dziękuję, jesteście super, kocham was. Będzie 3 zwycięzców, i 3 otrzyma nagrodę. Poślę autograf lub coś co należy do mnie. Inna cena będzie czat, gdzie będziesz miał okazję porozmawiać ze mną i zapytać, co chcesz. I ostatni będzie, być może, zobaczymy, dwoma biletami Violetta Live. Zobaczymy zwycięzców, dziękuję bardzo, dużo filmów, są świetne.
Prawie zapomniałem, podczas następnego wideo powiem, którzy są zwycięzcami.
#WeDanceLikeJorge
Nie przegap go, subskrybuj!

Pamiętnik
----------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!