Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 20 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 18- #WeDanceLikeJorge - Tańczmy jak Jorge

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Wreszcie, tutaj można zobaczyć zwycięzców wyzwanie #WeDanceLikeJorge. GRATULACJE! 


Tłumaczenie Polskie:
Kartka: #JorgeYouTubee (flaga włoszech)
#WeDanceLikeJorge
(uczestnicy się przedsatwiają)
Finaliści
#WeDanceLikeJorge

W kilka chwil
---------------------------
Wynik

Hej! Jak się czujecie? Może zadajecie sobie pytanie ,,Dlaczego Jorge nosi okulary w pokoju hotelowym?''. To nagroda trasa, jestem teraz bardzo, bardzo zmęczony. Spójrz, mi w oczy, jestem tak zmęczony! Jest trzecia rano. Jestem w Mendoza, i mieliśmy pewne problemy na lotnisku w nocy. A teraz jestem tu, z moimi okularami słonecznymi w moim pokoju. Ale kocham cię tak bardzo, że dla ciebie to nagrywam, dzięki czemu można mnie oglądać dziś na youtube. A dziś jest wyjątkowy dzień!! Poznamy zwyciesców #WeDanceLikeJorge. Jestem bardzo skończony, aby pokazać, że się cieszę. To jest straszne.
Malaga, Hiszpania
Jest Titi otwierający ramiona. Zwolnij, nie mogę zdążyć!
Stephie-Czuję się całkiem fajnie. Chcesz mi zrobić zdjęcie?

Finaliści
#WeDanceLikeJorge

Już czas! Nadszedł czas, aby zobaczyć, kto wygrał. Zwycięzcą challenge! Jest zakończony. Przede wszystkim muszę pogratulować i podziękować wszystkim, Ja naprawdę kocham oglądać wszystko. Naprawdę jesteście kreatywni, zrobiłeś starań i jestem naprawdę dumny z was wszystkich. To było całkiem fajnie, że wszyscy zrobili niesamowite rzeczy. Jedni mieli partnerów, inni sami wymyślili. Uwielbiam oglądać wszystko, myślę, że każdy ich widział, naprawdę włożyli w to wysiłek i znaleźli czas, aby oglądać każdy film. Dziękuję bardzo. Gratuluję, kocham cię, dziękuję! I teraz punkt kulminacyjny filmu.... Trzecie miejsce!
Estefany Cano
Drugie miejsce!
Uptown Funk
Jorge Blanco

Ryan Jacksoner
Pierwsze miejsce! Zwycięsca #WeDanceLikeJorge jest!
Valentina Perez
Wow! Naprawdę, gratuluję Wam trzem. Kochałem każdy film, naprawdę gratuluję wszystkim! Każdy, kto uczestniczył gratuluję! Kocham Cię tak bardzo! I nie będzie więcej filmików później, więc nie bądź smutny. Uwielbiam bawić się z tobą! Kocham cię tak bardzo. Coś bardzo ważnego! Nasze trzy zwyciężczyni, skontaktuję się z Wami! Otrzymasz komentarz przy filmie #WeDanceLikeJorge. Będę się z wami kontaktować, więc będę potrzebne mi dane! Więc proszę sprawdzić komentarze przy filmie. Zasługujesz na nagrodę, wiec sprawdzaj komentarze.
#KCAMekxico - #KCAMeksyk
Jest jeszcze jedna rzecz, chciałbym powiedzieć. Dziękuję za wiele głosów na mnie
(wyświetlają się komentarze na głosowanie)
Jak wiecie jestem nominowany na najlepszego aktora. Dziękuję, jeśli wygram, będę bardzo szczęśliwy, dziękuję! Kocham cię bardzo, jestem bardzo szczęśliwy. Ze względu na wszelkie wsparcie jakie mi dajesz. Dziękuję!
To było wszystko. Bawiliśmy się świetnie tańcząc i bardzo lubiłem oglądać filmy. Uwielbiam uczucie, że jesteś blisko mnie. Jestem bardzo szczęśliwy, że nadal oglądasz filmy i je chcesz. Jest późno, teraz muszę iść spać. Mam show w Mendozie. Kocham cię tak bardzo, przekonamy się nawzajem podczas następnego filmy, Bye! Subskrybuj!
Bye!

Pamiętnik
---------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!