Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 25 czerwca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 19- W ten weekendowy pokaz

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Oto mój film! ! Pokażę mój koncert i pokaz Junior Express jest też, mam nadzieję, że ci się spodoba


Tłumaczenie Polskie:
Cześć, jak się masz? Opowiem wam trochę o tym, co zrobiliśmy w tym tygodniu. Mieliśmy koncert w Tucuman, bardzo zabawne show z wieloma ludźmi. Dziękuję Tucuman, Dla tych, którzy nie wiedzą, Tucuman to miasto w Argentynie. Co jeszcze? Byłem tu w Buenos Aires z moją księżniczką. Moja dziewczyna Stephie, rozpoczęła swój show z Junior Express. A ja miałem okazję oglądać jej pokaz tutaj w Argentynie. Teraz miałem okazję zobaczyć ją na scenie, bo ona jest zawsze tym, kto mnie obserwuję. I szczerze mówiąc, była niesamowita. Ona jest bardzo utalentowana. Zobaczysz w filmiku.
Jorge Blanco YouTube
Publiczność widać tutaj. Kulisy. I każdy robi jakieś ćwiczenia. Oni są normalnymi tancerzami. Gotowana Tucuman.
Ona jest zawsze przychodzi na moje koncerty, a teraz miałem okazję ją obejrzeć. To jest niesamowite, ona wyglądała ślicznie.
(występ Stephie)
To było to na dziś. Mam nadzieję, że się podobało. Będziemy kontynuować trasę. Będziemy wkrótce w Brazylii. Odwiedzimy Chile. Będę nagrywać niektóre filmy. Ten piątek będziemy mięć gościa, specjalistę, który będzie częścią #Jorge POV. Tak, nie przegap. Do zobaczenia za dwa dni. Pa, pa, do piątku. Sybskrybuj!
Pamiętnik
--------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!