Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 4 lipca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 22- Chile!

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! To jest mój nowy film,gdzie mogę pokazać moje najnowsze JorgePOV, jest z powrotem w Lyonie i pewne działania zrobiliśmy w Chile i Brazylii, mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Cześć, jak się masz? Witam w dzisiejszym filmie. Zasadniczo chcę powiedzieć, że jestem w Chile, ale odwiedziliśmy Brazylię, Rio de Janeiro. Jest Brazylijczyk szczęśliwy z tego powodu. Byliśmy bardzo szczęśliwi, poszliśmy na plażę, to jest super, aby zatrzymać pracę i pójść na relaks w naturalnym miejscu, takim jak plaża. I pokażę ci z powrotem momenty z Ruggero w Europie. Zobaczysz jak Jorge POV jest bardzo prosta. Cieszę się.
Jorge Blanco YouTube
Chile
Chile !
Uwielbiam to miejsce, Stadion Movistar, jest ogromny! Jestem bardzo szczęśliwy. 
Dou Dinamico w trasie.
Lyon, Francja
Niektórzy fani uznają nas. Idź na fontannę.
Ruggero-Co?
Na fontannę. Spójrz, jak pięknie. Rugge zdjęcie. 
Ruggero-Jest to zdjęcie?
Tak. 
Jestem sam na plaży.
Jorge Blanco 
Hej, dziś proponuję. Chcę rozmawiać na każdy temat, który chcesz za pomocą hastagu #JorgePOV.  Chcę widzieć i słyszeć wasz punkt widzenia. Chcę znać punkt widzenia i może kogoś zainspiruję to do jednego z twoich filmów, i porozmawiasz o czymś.Więc będę czekać na twój film. 
#Jorge PontOfView
#JorgePOV
To był to na dzisiaj, mam nadzieję, że się podobało. I pamiętaj, że chcę zobaczyć twój punkt widzenia, używając #Jorge POV. Kocham cię, Subskrybuj!

Pamiętnik
------------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!