Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 2 lipca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 21- Witaj Brazylio!

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

 Hej, tu jest mój nowy film w Brazylii z moją dziewczyną Stephie i moimi przyjaciółmi. Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

Tłumaczenie Polskie:
Hej! Jak się masz? Jestem bardzo szczęśliwy i wygodnie mi tu w Rio de Janeiro! I witam w transmisji wideo, zobaczysz śmieszne rzeczy, jakieś żarty i ktoś do mnie dołączy. I wreszcie pokaże wam kawałek Amor en el Aire tutaj, w Rio de Janeiro. Kocham cię, świetnej zabawy i do zobaczenia!
Jorge Blanco YouTube
My jesteśmy nad morzem lądując.
Brazylia
Samuel-Nie wylądowaliśmy na wodzie.
(powiadomienie pilota)
Jesteśmy tu Sao Paulo, a niektórzy prosili abym pokazał nasze kulisy. To jest to co robimy, możemy odpocząć, dziś mieliśmy oglądać tv. Jemy, a tam są irytujący ludzie. To zależy od rzeczy, które mamy na zapleczu, ale w zasadzie możemy odpocząć, jak widać dzisiaj jest relaks. 
Zobacz kto przyszedł ze mną na trasę. Mr. Laser gra tam. 
Stephie - Powiedzą mu żeby ci wskazał. 
Zobaczmy laser. 
Dziękuję (na kartce)
To na uszy. Pamiętasz to co włożyli mi do uszów. Prezentacja! Idą tutaj! 
Mechi- Przestań, mam zamiar cię zabić. Myślałam, że trafisz go w twarz. 
Samuel-To jest na mojej głowie, prawda? 
Ktoś-Zacząłem się bać!
Sergio-Musisz posprzątać. 
(fragment piosenki Amor en el Aire w wykonaniu Jorge)
Cześć, jak się masz? Jestem tu w Rio de Janeiro. Chciałem się z wami podzielić, jak prezenty dostałem od fanów. Tu i wszędzie, jestem bardzo szczęśliwy, że je otrzymałem. Czapki, książki, niektóre słodycze. Uwielbiam listy, za każdym razem dostaję chodź jeden i czytam. Chciałbym zawsze odpowiedzieć, wysyłając odpowiedź lub coś innego. Na przykład takie piękne. Od Soa Paulo, zrobiłem książkę ze zdjęciami i notatkami, i wszystko tu włożyłem. Dziękuję bardzo za każfy otrzymany prezent od was. I chciałbym pokazać ci, że cię kocham. 
To było wszystko na dziś, mam nadzieję, że się podobało. Do zobaczenia za dwa dni. Pokaże ci więcej z Brazylii, i to jest to, kocham cie bardzo. Subskrybuj!
Pamiętnik
--------------------------
Jorge Blanco


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!