Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 9 lipca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 23- Bye, Ameryce Łacińskiej!

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Oto mój film, nagrałem w zeszłym tygodniu w Ameryce Łacińskiej! Dzięki za wszystko!

Tłumaczenie Polskie:
Hej! Witam w dzisiejszym filmie, w zasadzie to, co jest zamiar zobaczyć to koniec Tour w Ameryce Łacińskiej. Mam nadzieję, że ci się spodoba! Zrobiliśmy coś z Go Pro, zobaczysz, będziesz czuć jak na koncercie. Cieszysz się. 
Jorge Blanco YouTube
Ktoś- Teraz twoja kolej Jorge
Nagrywam wideo. Ostatni dzień w Ameryce Łacińskiej. Chodźmy! Zdjęcie!
(chłopcy śpiewają)
Ruggero-Jem ananasa, jem dużo owoców, jabłka. Nie wiem, więcej owoców. I jem rodzynki i pomarańcze. Wiele owoców. 
Owoce, owoce
Ruggero-Nie mogę tak mówić! 
Hej! To mój przyjaciel Ricado. 
Ricardo-Cześć! 
On życzy ci szczęścia.
Ricardo-Powodzenia wszystkim. Jorge, Jorge musisz iść i śpiewać. 
Ok
Ricardo-Teraz! 
Okay, okay Ricardo. Umieścimy kamerę w moim mikrofonie podczas pokazu. 
(Jorge  śpiewa)
To było to na dziś. Mam nadzieję, że podobało się bardzo. Dla tych, którzy zastanawia fakt, że mnie nie widzisz, jest zupełnie normalny, że nie jest to nie film.  Mam nadzieję, że podobał się ten film, po prostu myśl, ale to nie ma znaczenia, do zobaczenia w piątek. 
Pamiętnik
------------------
Jorge Blanco

P.S-Kolejne odcinki będą dodawane z opóźnieniem (ok. piątek (17.07))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!