Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 17 lipca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 25- #50FaktówOMnie

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Nowy film # 50FaktówOMnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Jak się macie? Witam w dzisiejszym filmie! Mam nadzieję, że się spodoba, świetnie się bawiłem przy nagrywaniu. 
Jorge Blanco YouTube
Nie 10, lub 20, lub 30, 50 faktów o mnie! Wszystkie są tu! Zaczynajmy! 
Wolę jedzenie od deseru
Kiedy sprzątam dom, tańczę
Wolę nie dodawać tego filmiku. Kontynuujemy.
Nie lubię, gdy ludzie nazywają mnie Yoji.
Kocham dźwięk wiolonczeli, chciałbym nauczyć się na niej grać.
Jem bardzo powoli.
Jestem prawdziwym kolekcjonerem butów. 
Moją ulubioną rasą psów jest Husky
Uwielbiam ser.
Nie jestem Picasso, ale uwielbiam rysować.
Moja szczęśliwa liczba to 6.
Moje ulubione danie to lunches banados mojej babci
Uwielbiam superbohaterów.
Kiedy kicham, nie potrafię kichnąć tylko raz, lecz cztery lub więcej razy.
Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest Pop.
Moją ulubioną drużyną piłkarską jest...naprawdę nie wiem
Moja ulubiona liczba to 8
Uwielbiam uczyć się nowych języków.
Moją ulubioną porą roku jest jesień. 
Uwielbiam grać z moją rodziną. 
Uwielbiam poznawać nowych przyjaciół.
Nie lubię ludzi, którzy kłamią. 
Kiedy jestem zmęczony, wszędzie zasypiam. 
Jestem bardzo aktywny.
Moim ulubionym samochodem jest bugatii veyron.
Jestem bardzo dobry w prasowaniu.
Zawsze zapominam o urodzinach.
Nie lubię węży. 
Kiedy rozmawiam przez telefon, dużo chodzę.
Moje stopy są brzydkie.
Kiedy jestem głodny lub zmęczony, jestem zrzędliwy. 
Mam zielony pas w aikido.
Nie lubię przemądrzałych ludzi. 
Obgryzam paznokcie, ale teraz przestałem. 
Uwielbiam technologię. 
Uwielbiam prowadzić.
Nienawidzę węży....napisałem to dwa razy! Nienawidzę węży na pewno! 
Moim pierwszym zwierzątkiem była złota rybka.
Kolekcjonuję również czapki, uwielbiam.
Kiedy byłem mały, miałem misia o imieniu Tono.
Nie lubię lotnisk. Imigracji, bagażów
Kiedy jestem bardzo zmęczony chrapie. 
.Moim ulubionym owocem jest mango.
Przeprowadzałem się 13 razy, więc mieszkałem w 14 domach.
.Czasami mam alergię na koty.
Najdziwniejszym instrumentem, na którym grałem jest moja głowa.
Uwielbiam chodzić do kina.
.Moja ulubiona liczba to 8.
Uwielbiam gumy do żucia. Ale jej nie połykam, to nie jest dla was dobre, okej?
I ostatnie, uwielbiam robić te filmiki. Właściwie zajęło mi to jakieś trzy godziny, aby nagrać i jeszcze przerobić. 
Mam nadzieje, że podobał wam się filmik. Prosiliście o niego przez dłuższy czas. Do zobaczenia za dwa dni. Kocham Was. Subskrybujcie.

Pamiętnik
----------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!