Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 18 lipca 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 26- Tag Dziewczyna

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej!To jest mój nowy film, który nagrałem z moją dziewczyną Stephie, mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Cześć, jak się masz? Jestem z tu z moim przyjacielem przy edycji filmu. Nie trzeba się bać. To będzie zabawa, to specjalny film zobaczysz, jako ostatni. Nagrałem z piękną osobą, moją dziewczyną. Oglądaj i baw się. 
Jorge Blanco YouTube
Kamerzysta-Dziś film będzie z grą między Stephie i Jorge. Zobaczymy, czy się znają. Zaczynamy. 
Dziewczyna Tag
Stephie-Skąd my się znamy?
Spotkaliśmy się w reality show ,,High Shool Musical'' wybór. W Meksyku.
Stephie-Tak to prawda.
Gdzie mieliśmy pierwszą randkę?
Stephie-W studiu, w którym nagrywaliśmy piosenkę, to było nie oczekiwane. Dał mi gumę do żucia. To był jego pierwszy romantyczny gest. 
Pomogłem ci, gdy chciałaś pomoc. Kupiłem ci gumę do żucia, to jest coś!
Stephie-Jakie było twoje pierwsze wrażenie o mnie?
Bardzo podobałaś mi się, byłaś zabawna i uśmiechnięta. Oczywiście bardzo piękna. Mamy  przyjaciół przed trwający kilka, więc łatwo, naszych rodziców przyjaciół tak było fajnie. Jakie było twoje  pierwsze wrażenie? 
Stephie-Moje pierwsze wrażenie...
Oczywiście, że mnie kochasz. Jestem najlepszy.
Stephie-Szczerze mówiąc, na początku był bardzo nieśmiały. Lubiłam go, ale wolę teraz jak jest bardziej otwarty. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
Cóż, w reality show. Powiedzieliśmy sobie nawzajem ,,patrz, moi rodzice są tam'' ,,,hej, są z moimi rodzicami. I to było to. Czy mam dziwne obsesje?
Tak, wybrał to, co nosi, teraz nie ma już tego robić, ale za nim grał w rzutki. Więc to zależy od koloru żutek, ubrania użył tego samego dnia. Inną obsesją, jest kiedy chcę zrobić jakiś sport. Za każdym razem biega do okoła domu i robi 40 przysiadów.
To jest bardzo dobre ćwiczenie. 
Stephie-Nagle widzisz Jorge robi kilka przysiadów.
To jest bardzo dobra technika, bo czasami nie ma czasu, aby się zatrzymać i zrobić kilka ćwiczeń. I to naprawdę kilka ćwiczeń.
Stephie-On ma dużo obsesji, ale przejdźmy dalej. 
Stephie-Zawsze musi sprawdzić, czy zostawiłem coś. Kiedy wychodzimy z pokoju, taksówki, restauracji, wszędzie. Ona musi sprawdzić, czy zostawiłem coś i sprawdza cztery lub pięć razy. Ona nie może sprawdzić tylko raz. Inną rzeczą, którą robi za każdym razem jest dokończyć to co zaczęła, nigdy nie pozostawia coś niedokończonego. I to właściwie jakość. I robi to perfekcyjnie.  Producent mówi nam iść szybciej, ale będzie to miało cięć, nie? 
Stephie-Ile czasu możemy być razem?
Jesteśmy razem już osiem lat, osiem lat historii. Czy mamy tradycję?
Stephie-Tak,gdy jesteśmy daleko i używamy FaceTime możemy pożegnać się z tym samym zdaniu za każdym razem. To bardzo długa faza, że mówimy razem przed snem.
Co było pierwszą rzeczą, którą zauważyłaś u mnie?
Stephie-Że w przypadku jest bardzo niewinny. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem było to, że jesteś bardzo zabawny.
Stephie-Co mogę oglądać w telewizji?
Zawsze oglądasz komedię romantyczne lub rzeczy i oczywiście Disney. 
Stephie-Lubi komedie, superbohaterów i akcje. Jaki napój zawsze zamawiam?
Zawsze zamawiasz lemoniadę lub coś słodszego. A w Meksyku auqa de horchata.
(....)
Jakie mam talenty?
Stephie-Masz ich dużo, ale robisz dziwne dźwięki swoim ciałem.
Ona jest bardzo utalentowaną osobą. wszyscy wiemy, że robi swój makijaż naprawdę dobrze.
Kamerzysta-Próbowała kiedyś na tobie?
Nie, nie. Nie wiem, co każda dziewczyna na świcie ma, że maluje swojego chłopaka, ale tego nie rób!
Kamerzysta-Jest tag na YouTube, który mówi o tym.
Nie! Nigdy tego nie zrobię. Ona jest kimś, kto ma zbyt wiele talentów, nie potrafię wszystkich zliczyć.
Stephie-Co chciałabym codziennie jeść?
Sałatkę twojej babci.
Stephie-A ty, tortille swojej babci.
Jakie są moje ulubione płatki?
Stephie-Choco Krispies.
All Bran z rodzynkami. Też Choco Krispies, ale musimy być zróżnicowani.
Stephie- Jaki jest mój ulubiony gatunek muzyczny?
Pop, RB i Soul.
Stephie-Ty dokładnie takie same: Pop, RB i Soul.
Jaka jest moja ulubiona drużyna.
Stephie-Real Madrit?
Real Madrit? Meksykańska drużyna, można tak powiedzieć. Co faktycznie, oglądałaś Puchar Świata. Stephie- Jaki jest kolor moich oczu?
Zielone z odrobiną niebieskiego. Skąd jestem?
Stephie-Z Guadalajara Jalisco.
A ty jesteś z Meksyku.
Stephie-Co mogę robić godzinami?
Śpiewać. A ja?
Stephie- Śpiewać, tańczyć i ruszać się cały czas.
Jeśli mógłbym gdzieś zamieszkać, gdzie by to było?
Stepie-Ty kochasz LA, Nowy Jork i Paryż. Nie? I Meksyk zawsze.
Pytania się skończyły!
Podoba ci się?
Tak uwielbiam to.
Jeśli wam się podobało. Klikajcie łapkę w górę. I Subskrybujcie!
Pamiętnik
----------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!