Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 4 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 27- Dzień Przyjaźni (Jorge ft. Alain Camarena)

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

To jest mój nowy film, gdzie można zobaczyć co zrobiłem w czasie Dnia przyjaciela, mój kolega Maroon 5 okładka i kilka innych rzeczy zabawnych ...


Tłumaczenie Polskie:
Jorge-(w piosence) Witajcie w dzisiejszym odcinku. Będziecie się dobrze bawić. I będziecie śpiewać. Co dzisiaj jest? (...) Jest Dzień Przyjaciela. W Argentynie. Nie wiem, czy w innych krajach też. Ale tutaj jest Dzień Przyjaciela.  Szczęśliwego Dnia Przyjaciela *3 życzę wszystkim. Oh tak, oh tak. Odwiedziłem sąsiada. Ponieważ jest moim przyjacielem. A on miał gościa. Który także jest moim przyjacielem. Więc śpiewałem dla przyjaciół. Zobaczycie. Będziemy grać ,,Azucar''.  Znaczy ,,Sugar''. Życzę wam wszystkim, Szczęśliwego Dnia Przyjaciela. 
Jorge Blanco YouTube
Jorge-(w piosence) Macie we mnie przyjaciela*2. Kiedy droga przed tobą wygląda trudno. I jest lepiej od twojego lepszego, ciepłego łóżka. Po prostu pamiętajcie, co wasz stary przyjaciel powiedział. Ludzie, macie we mnie przyjaciela. Macie swoje problemy tak jak i ja.  Nie ma nic, czego bym dla was nie zrobił. Trzymajmy się razem. 
Ruggero- Nauczył się wszystkiego.
Razem-Także ludzie, macie we mnie przyjaciela. Macie we mnie przyjaciela. Macie we mnie przyjaciela. 
W zwolnionym tempie-Ruggero- Mój przyjacielu! Kocham Cię! 
Ruggero-Nauczyłeś się tego teraz? 
Cande-Dlaczego zaśpiewałeś tylko dla niego?
Śpiewałem Ludzie, macie we mnie przyjaciela. 
Cande-A ja?
Śpiewałem w liczbie mnogiej. 
Cande- Szczęśliwego Dnia Przyjaciela
Ruggero-I Szczęśliwego Dnia Przyjaciela dla was wszystkich. 
Cande- A Stephie? 
Oh, była bardzo zmęczona, zasnęła. 
Cande- Nie wiedziałam, co się dzieję. 
Ruggero- Tak, oglądaliśmy telewizję i nagle
Marron 5
------------------
Sugar
Jorge-(w piosence) To było wszystko na dziś. Mam nadzieję, że wam się podobało. To było wszystko na dziś. To jest mój przyjaciel Gustavo. Ale Gustavo to nie jego imię. Gustavo to jego pseudonim.  I mi się podoba. Jego imię brzmi Alain. Pamiętaj o subskrybcji. Subskrybuj. Kciuk w górę. Sybskrybuj. Widzimy się w piątek. W następnym filmiku. Będzie tam dobra wiadomość. Doszliśmy do 100.000 subskrybcji!!!!!!
Pamiętnik
-------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!