Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 7 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 31- Moja podróż do Hollywood

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

To mój ostatni film, gdzie mogę powiedzieć o mojej podróży do Hollywood, mam nadzieję, że ci się spodoba! 

Tłumaczenie Polskie:
Witajcie w dzisiejszym filmie. Właściwie, dzisiaj zobaczycie #JorgePOV, opowiem o czymś o czym chcielibyście bym opowiadał. Przebyłem drogę do biura Disney'a, dużo świetnych rzeczy się dzieje. Zobaczycie.
Jorge Blanco YouTube
Jestem w studio, gdzie było wiele ważnych artystów. Spójrzcie jak wiele ludzi podpisało tą tablice, to wszystko artyści. To jest szalone! Małe lustro tutaj, możecie mnie zobaczyć. Jakieś głośniki. To niesamowite dziwne krzesło. To miejsce jest szalone, ale najlepszą jego częścią jest ten koń, ale to nie tylko koń, to koń-lampa. Uważam, że to miejsce jest świetne, zobaczycie później co tutaj robię. Robimy dużo rzeczy.
Robienie świetnych rzeczy z tymi ludźmi.
Jorge Blanco
Hej! Jak się macie? Witajcie w dzisiejszym #JorgePOV. Dzisiaj chciałbym porozmawiać o czymś, co uważamy za bardzo ważne. I jest to poczucie własnej wartości. Myślę, że to jest temat, na który powinniśmy porozmawiać. Ponieważ uważam, że to bardzo ważne, aby nauczyć się jak kochać siebie. Wszystko zaczyna się od tego. Nikt nie będzie cię szanował, jeśli ty najpierw nie uszanujesz siebie. To naprawdę ważne, powinniście pomyśleć o rzeczach, które w sobie kochacie. Jakie są rzeczy, które lubicie robić, czym się pasjonujecie, bądźcie dumni z siebie. Pokochajcie siebie i to co robicie, gdy to zrobicie inni będą was szanować. Dla tych, którzy mają problemy z innymi, krytykującymi to co wy robicie, albo to kim jesteście. Musicie to wiedzieć. Spróbujcie się pokochać, bądźcie dumni z siebie i traktujcie się dobrze. Najpierw pokochajcie siebie, a inni was pokochają. Nie wiem, co o tym myślicie, ale to mój punkt widzenia.
#Jorge PointOfView
#JorgePOV
Spaceruję w okolicy. Właśnie zobaczyłem biuro Walt Disney. To całkiem szalone! Nadal zachowuję jego biuro tak jak było kiedyś. To niesamowite.
Poszliśmy do tego miejsca i myślę, że widzicie to na odwrót, ale nazywa się Sweet Salt, co oznacza Słodka Sól.
Jeśli przyjechaliście do Los Angeles, odwiedźcie tą restauracje. Wracam z biura Hollywood Records i dużo się dzieję. Dobre wieści, nie mogę powiedzieć za wiele, ale spójrzcie, ten budynek ma siedem krasnali jako kolumny. Chciałbym was oprowadzić, ale mam dużo do zrobienia.
Animacja Disney'a.
Jesteśmy w tunelach Disney Animation Studio i w środku tych rur możecie zobaczyć kable, gdzie wszystkie animacje były przenoszone. Wszystkie klasyki odwiedziły te rury. Interesujące, prawda?
To tutaj wszystko narysowali.
To tyle na dziś, mam nadzieję, że się podobało. Do zobaczenia w następnym filmiku, gdzie nie wiem, może dowiecie się trochę o tym co robię w Los Angeles, a może nie? Nie wiem. Subskrybujcie.
Wiadomość od Jorge...
Nadal tutaj jesteśmy, robiąc dużo rzeczy, spotykając nowych ludzi. Ale jest coś, co chciałbym Wam powiedzieć, oprócz tego dzwonka, chciałem podzielić się z wami tym, że (krzyk). Wybaczcie.
Pamiętnik
------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!