Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 7 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 32- Do zobaczenia wkrótce LA

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Podczas tego wideo zobaczysz co zrobiłem podczas moich ostatnich dni w LA i co zrobiłem w pierwsze dni w Buenos Aires. ! Mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Tłumaczenie Polskie:
Hej! Co u ciebie? Witam w dzisiejszym filmie, w zasadzie to co dziś zobaczysz to moje ostatnie dni w LA (Los Angeles-przyp. red), ale pierwsze kroki do nowej przygody, a mój pierwszy dzień w Buenos Aires. Jak zawsze wiele zabawy. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 
Jorge Blanco YouTube
W Universal Studios będziemy mieli bardzo ekskluzywną wycieczkę samochodem w tym stylu. 
Pa LA. 
Wyjeżdżam teraz do Buenos Aires, ale przygoda ma się rozpocząć. Chodzi o to, aby rozpocząć.
To było wszystko na dziś, mam nadzieję, że się podobało. I nie zapomnij subskrybować, 
(wygłupy)
Pamiętnik
--------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!