Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 8 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 33- Dynamiczny Duet Wspomnienie

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Mam nadzieję, że podoba Ci się ten film! ! Będziesz oglądać wspomnienie z Ruggero, które nagrałem i będziesz słuchać mojego POV o rodzinie.

Tłumaczenie Polskie:
Hej! Witam w dzisiejszym wideo, dziś obejrzymy krótkie wspomnienie z Ruggero. I będziemy słuchać #JorgePOV, które znalazłem bardzo ciekawe. I spójrz na kupioną pamiątkę z LA. Ciesz się, Pa! 
Jorge Blanco YouTube
Hej! Idziemy do miejsca, które po prostu odkrył nasz przyjaciel Ruggero. Ale musimy wspiąć się po schodach.
Ruggero-Witamy na dachu stadionu.
Musimy błysk. Jeśli użyjemy lampy błyskowej, publiczność może zobaczy, że tu jesteśmy. 
Ruggero-Nie chcę patrzeć, bo jestem bardzo przestraszony.
Co planujemy zrobić, autograf wysłać samolotem dla publiczności.  Boję się. 
Ruggero-Gdzie idziemy?
Jestem naprawdę bardzo przerażony tutaj. Nasi przyjaciele tam nas zobaczą. 
Ruggero-Teraz idziemy dać autograf. 
Mamy samoloty gotowe. Oni wiedzą, że tu jesteśmy. To musi być samolot, bo jeśli nie to nie poleci. 
Ruggero-Gotowi? Bo wszyscy na nas patrzą. 
Jorge Blanco
To jest dzisiejsze #JorgePOV i dziś postanowiłem porozmawiać o temacie, który bardzo lubię: rodzina. Myślę, że rodziną są ci, którzy są z wami, którzy was wspierają, którzy sprawiają, że jesteśmy lepszymi ludźmi, którzy pomogą i podzielą się z wami nie pięknymi i pięknymi chwilami. I osobiście uważam, że to jest bardzo ważne, aby spędzić jakiś czas z naszymi rodzinami, oprócz codziennej rutyny. Robić, co chcesz, takich jak gry, taniec, śpiew i rozmowy. Chodzi o to, nigdy nie pozwól im zapomnieć, jak bardzo ich kochasz. Rzeczy razem, bo czasami z powodu szkoły lub pracy jesteśmy w tym samym pokoju z naszą rodziną, ale w rzeczywistości nie jesteśmy razem. Powinniśmy strać być kreatywni i wspólnie spędzać czas, nie trudne. Można iść na plażę, można udać się do parku lub jeśli masz możliwość podróżować z rodziną, Ważne jest, aby przypomnieć im , jak bardzo ich kocham, i rzeczywiście później poczujesz się lepiej. To mój POV, powiedź mi twój w hastagu #JorgePOV. 
#Jorge PointOfView
#JorgePOV
To tyle na dziś, do zobaczenia w środę. I rzeczywiście mam coś do zrobienia. Ta czapka będzie prezentem dla Estafany, jedna ze zwyciesców #WeDanceLikeJorge. To jest straszne. Estafana to prezent, podpiszę go teraz. Z niebieskim długopisem to dobrze wygląda. Wyśle ci czapkę, jednak najpierw poślę do mojego zespołu. I będę do ciebie wysyłać. Zobaczymy się szybko, pamiętaj, aby subskrybować. 

Pamiętnik
------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!