Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 15 sierpnia 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 35- Rzeczy, które zdarzają się w życiu (skecz)

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Hej! Podczas tego wideo pokażę wam skecz, który grałem dla Ciebie, i będę mówić o zwierzętach podczas naszej #JorgePOV. . Mam nadzieję, że Ci się spodoba .


Tłumaczenie Polskie:
Hej, jak się masz? Dzisiaj zobaczysz skecz, który zrobiłem dla ciebie. Jeśli nie będziesz się śmiać z tego, to nie ma znaczenia, ja świetnie się bawiłem robiąc to. A potem zobaczysz dzisiejsze #JorgePOV, bardzo jasne i krótkie. Ciesz się z wideo. 
Jorge Blanco YouTube
Masz zamiar oglądać ,,To co zdarza się w życiu''. 
Stworzony przez: Jorge Blanco
Rzeczy w życiu
Skecz
I tak wpadłem.
Doktor-Nie martw się Jorge zrobimy test i zobaczymy , co się dzieję z twoim ramieniem. 
Kazał mi zrobić test, to wszytsko. 
Jorge 2-O mój Boże, byłbym tak zdenerwowany. Bo ja spotkałem człowieka, który miał znajomego, który miał ten sam uraz, jak to zrobić. Po pierwsze miał małą czerwoną rzecz w ramieniu. A potem ukazało niebieskie szkody, a następnie fioletowe. Ale to nie jest najgorsze, zaczął infekować całe ramię, wyglądało to zgniłe. I wtedy stało się czarne. Teraz nie wiem nic o nim, nie wiem, ale myślę, że odciął rękę. Bądź ostrożny. 
Tutaj jest test. I? Czy szkieletowe. Doktorze, proszę mi powiedzieć, wiem, coś złego się dzieję, widziałem w telewizji, gdy lekarz nie rozmawiał to znaczy, że coś się dzieję. Doktorze, nie chcę umrzeć, proszę. Nie mam żadnej nadziei życia? 
Doktor- Jest wszystko dobrze. 
Tak? 
Głupek
(brawa)
Jorge Blanco
To jest dzisiejsze #JorgePOV i będzie to proste i krótkie. Będę mówić na temat, który jest obrzydliwy, a jednak konieczny, będę prosił o przysługę, aby każdy, kto ma psa... chcę powiedzieć coś ważnego. Za każdym razem, gdy wychodzę na spacer z psem i robi to, to co zawsze robi. Proszę posprzątać! Bo to jest obrzydliwe do punktu w jednym z nich, a wierzcie mi, to się dzieję. Jest bardzo ważne do kroku, więc zróbmy wszystko i wyczyśćmy, co zrobił nasz pies. Dzięki.
#Jorge PointOfView
#JorgePOV
Zobaczymy się w następną środę. Jestem spakowany, ponieważ teraz lecę do Europy. Nie zapomnij Subskrybować, do zobaczenia później! 
Pamiętnik
----------------------
Jorge Blanco

3 komentarze:

  1. Służy ktoś z redakcji w przetłumaczeniu z Polskiego na Hiszpański bo chcę list do obsady przetłumaczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o przesłanie nam przez formularz lub adres e-mail (dominik.sokol@onet.pl). Kiedy ktoś będzie miał czas to przetłumaczy.

      Usuń
  2. Służy ktoż pomocą w przetłumaczeniu listu do obsady ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!