Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 3 września 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 40- #JorgeResponde

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blogu tłumaczenie do czwartku (ze środy) i do soboty (z piątku))

Dziękuję za udział w #JorgeResponde!
#JorgeResponde
Powiedz nam co chcesz wiedzieć o Jorge w odpowiedzi: #JorgeYouTuber

Oto mój najnowszy film, gdzie odpowiem na niektóre wasze pytania, zapraszam! #JorgeResponde

Tłumaczenie Polskie:
Hej witam w dzisiejszym filmie. Jak widać chciałem zatrzymać się w tych drzwiach. A dzisiaj będziemy tworzyć bardzo specjalne wideo, w którym wam odpowiem na pytania w #JorgeResponde. 
#JorgeResponde
Zacznę, mam wszystkie odpowiedzi, zobaczysz!
Jorge Blanco YouTube
#JorgeResponde
Pytanie es_TiniStoesse, Jakie są 3 rzeczy, które cenisz w osobie?
Jeśli mam być szczery to  autentyczność i lubienie zabawy.

Kiaraa_Bieebss pyta, Jeśli nie Leon w Violettcie, co byś wybrał osobiście?
Chciałbym być komiczną postacią jak np. prof Pablo

Pytanie Sofiatinista7, Kto dał ci pomysł, aby stworzyć swój kanał na YouTube?
Ci którzy dali mi pomysł to mój zespół produkcyjny DAAR, Dani i Alain. Zaproponowali, aby to zrobić i bardzo podobał mi się ten pomysł, więc zaczęliśmy. Bradzo podobał mi się pomysł, bo to jest sposób na bycie bliżej ciebie.

Pytanie Vanessapedraz14, Czy wyobrażałeś sobie kiedykolwiek, że przejdżież tak daleko? Wyślij mi pocałunek na Bogotę.
Wysyłam pocałunek na Bogotę. I nie, nie wyobrażam sobie, sięgając do tej pory w mojej karierze.

MiAngelitoTini pyta, Jeśli nie byłbyś piosenkarzem lub aktorem, jaki był by twój zawód?
Chciałbym być komikiem.

KndLoveArg, Co czujesz kiedy jesteś na scenie przy każdym koncercie?
Co czuję? Szczególnie czuję adrenalinę. Adrenalina i ekscytacja.

VickiyJorgistaJB zapytała, Co ty czujesz, po przyjeździe do kraju, w którym dziewczyna płaczę o ciebie?
Nie wiem, szczersze mówiąc, to dziwne. aby zobaczyć wszystkie te osoby, które dają tyle miłości. Szczerze to mnie bardzo cieszy.  Dziękuję

Heartfrblanco mówi, Ty i Ruggero robiliście wiele żartów, które były najlepsze?
Myślę, że absolutnie pełne rzeczy, a są one naprawdę wściekłe, ale także, że każdy nonsens będzie jeszcze bardziej głupi niż przedtem.

ForeverConJorge mówi, Gdy będziesz solistą, jakie piosenki będą dla ciebie?
Myślę, że moja muzyka to pop, R&B, hip hop, rock, soul, fank i ballady, dlaczego nie.

JorgistasMexico zapytał, Jeś;i można wybrać nazwę, jaka by to była?
Bardzo lubię moje imię, mojego taty i dziadka i tak nazwany chodzę z dumą.

Sonrisade_Jorge zapytała, Kiedy byłeś w szkole, jakie były twoje stopnie? Całus Guili
Przede wszystkim Guili przesyłam wielkiego buziaka. Myślę. że kiedy dorastałem moje oceny spadały. Następnie moje stopnie zaczęły się poprawiać, bo stało się to trochę bardziej poważne.

Nacho - Jorge BlancoBR zapytała, Co było najlepszym czasem w swoim życiu? Pytanie od Maria Geovana
Duży buziak dla ciebie Geovana Maria. Myślę, że po prostu kiedy widzę Brazylia BR.
Uważam, że żyłem w zbyt pięknym momencie w moim życiu, teraz jest to piękny moment, bo podzielę się z wami  i moim przyjacielem Nacho.

TiniSAlemania pyta, Jaki jest twój ulubiony aktor?
Lubię uczyć się najlepsze cechy swoich aktorów. Tom Hanks, Leonardo Di Caprio, Eddie Redmayne, Jack Nicholson, Thomas Hiddleson i wszyscy aktorzy,których nazwiska kończą się na ,,lson''.

PeurLoveJorge pyta, Jeśli byłbyś prezydentem Meksyku na jeden dzień, co byś zrobił?
Myślę, że mogę zostawić tę pracę, bo nic nie wiem o polityce, więc wolę wyjść z pracy zamiast niszczyć mój kraj.

Cyruxblanco pyta, Skąd pomysł na JorgePOV, myślisz, że można zmienić coś w filmach?
To był pomysł mojego zespołu i postanowiłem zrobić sekcję wideo, gdzie mógłbym porozmawiać o czymś ważnym dla mnie. Nie wiem, czy będę coś w nich zmieniałale, jeśli mogę zrobić myślisz, że to jest super.

Pytanie od Camila Caceres, Jeśli można przeczytać książkę o swoim życiu, byś ją przeczytał?
Myślę, że tak, chciałbym przeczytać, aby pamiętać wszystkie piękne chwile, mam doświadczenia.

Violetteros zapytała, Gdy byś mógł podróżować w czasie, byś to zrobił?
Nie jestem pewien, czy chciałbym zrobić to, bo moje życie może zmienić i
się z tego powodu, ale naprawdę chciałbym ponownie przeżyć moje dzieciństwo.

Tini ft. Jorge mówi nam jak powiedzieć wykonanie po włosku, portugalsku i hiszpańsku i wreszcie argentyńskim akcentem.
(...)
MundoCandee pyta, Idziesz do pracy jako piosenkarz czy aktor?  Możesz wysłać mi wiadomość, kocham cię.
Fabel przesyłam ci wielkiego buziaka.
A odpowiedź brzmi dwa.

TakeMiToJorge pyta, Lubisz mleko lub czekoladę? Przypuszczam, że pyta. czy wolę mleko naturalnę, czy czekoladę. Szczerze mówiąc lubię oba

Stoessel_Com pyta, Jak możesz wspierać swoją dziewczynę pracującą w Junior Express?
Stephie poznałem osiem lat w meksykańskiej rzeczywistości.

JJJORTINI pyta, Jaki jest twój ulubiony napój?
Moim ulubionym napojem jest woda horchata truskawkowa.

xlodoftjorgex pyta, Zrobił byś duet z Lodo?
Tak! Ona jest specjalną dziewczyną  i jest utalentowana.

To wszystko na dziś, mam nadzieję, że odpowiedziałem na wszystkie pytania, do zobaczenia w piątek w nowym wideo z Jorge.

Pamiętnik
--------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!