Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 15 września 2015

Jorge Blanco TV-Odcinek 43- Duża wiadomość

Nowe filmiki w każdą środę i piątek. (A na blog nie ustalone dodawanie)

Hej! Jak się masz? Podczas tego wideo zobaczysz, co zrobiłem w Wiedniu i Weronie! ! Zobaczysz dużą dużą i niesamowitą wiadomość.

Tłumaczenie Polskie:
Hej! Dziś zobaczymy, co zrobiłem w Wiedniu.
Wiedeń
Potem mieliśmy konferencję prasową i mam dużo dobrych wieści i kolejną dużą i fantastyczną wiadomość. Chodzi o dobre wiadomości. Kocham ten film. Teraz jestem w Weronie, więc zobaczysz więcej o mieście.
Werona
I #JorgePOV jak zawsze.
#JorgePOV
Ciesz się!
Jorge Blanco YouTube
Jesteśmy w Wiedniu w pięknym miejscu. Tu nie ma kina, a każdy patrzy. I tutaj możemy zobaczyć różne miejsca do jedzenia, bary i wszystko.
Wszyscy-Hej!
Wreszcie możemy powiedzieć! Jesteśmy tu na konferencji prasowej i  chcemy powiedzieć każdemu z Was, że wkrótce będziecie oglądać nasz nowy film. Tak, należy być przygotowanym
Tini-Ciesz się.
Jorge Blanco
Witam w dzisiejszym #JorgePOV, dzisiaj będziemy mówić o czymś, co nas bardzo dotyczy. To jest dyskryminacja osób niepełnosprawnych. Myślę, że słowo niepełnosprawny jest całkiem błędne. Ktoś, kto żyję z problemem zdrowia psychicznego lub problem nie zostanie wyłączony. Ktoś ci powiedział, że są mnie zdolne, aby coś zrobić? Jestem pewien o tym, że ci ludzie są bardzo od siebie różny w wielu działaniach. Fizycznych lub umysłowych. Są w stanie zrobić tak wiele rzeczy, ale oni są mentalnie silniejsi ode mnie, tego jestem pewien. Powinniśmy pomyśleć dwa razy zanim zdyskryminujemy kogoś.A jeśli ktoś z was czuję się niepełnosprawny, nie jest wyłączony, jest bardziej w stanie zrobić wszystko, co społeczeństwo mówi.  Osoby niepełnosprawne mogą robić niesamowite rzeczy. Wszyscy jesteśmy w stanie osiągnąć cokolwiek pragniemy.
#Jorge PontOdView
#JorgePOV
Jest to bardzo duży news, mam 100.000 zwolenników.
100.000
YouTube przysłał nam piękny prezent. Zauważyłem, że mój zespół daar otrzymał ten dar, Dani i Alain, co możecie nam powiedzieć.
Dani-Hej! Jak się masz jestem Dani z daar i chcieliśmy powiedzieć, że otrzymaliśmy dar. YouTube wysyła go do każdego kanału, który osiąga więcej niż 100.000 zwolenników. Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi, że jesteśmy bardzo dużą liczbą teraz!
100.000
Dani-Dziękujemy bardzo, my wysyłamy ci wielki uścisk gdziekolwiek jesteś. Dziękuję bardzo. Przejdźmy do Alain, który pokaże nam ten dar.
Alain-Witam! Mam na imię Alian i jesteśmy częścią zespołu daar. Dzięki wam, Jorge i my otrzymaliśmy ten dar. Jest to dar, który rozpoznaję na stały wysiłek. Dziękujemy wszystkim za to, że są zawsze z nami. Dziękuję wam wszystkim. Gratuluję Jorge, to do ciebie i do zobaczenia wkrótce, powodzenia na Tour.
Yey! Jedziemy zespół! Gratuluję!
100.000
Musiałem ponownie nagrywać wszystko, przez oświetlenie budynku. Popatrz jak pięknie. Oklaski są dla budynku.
To tyle na dziś, mam nadzieję, że się spodobał wam ten wielki news. Ponownie, dzięki tobie udało nam się osiągnąć 100.000 zwolenników, więc bardzo dziękuję. Dzięki, zawsze jestem dla nas, oglądając film i wspierając ten nowy kanał. To jest prezent za poświęcony czas. Od daar, a ja bardzo dziękuję, a nowe rzeczy, treści i niespodzianki. Nie zapomnij subskrybować! Do zobaczenia w najbliższą środę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!