Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 4 września 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 1 Pierwsza randka


Pierwszy rozdział Ruggelarii. Cande i Ruggero na pierwszej randce. Ale czasami rzeczy nie są tak doskonałe.

Tłumaczenie Polskie:
Pierwsza randka
Rodrigo-Proszę wejść
Cande-Aj, dobrze, dziękuję. Kurtka, szal, portfel, dzięki. Zaczekaj, czy mogę wziąć telefon? Jesteśmy młodzi i nie umiemy radzić sobie bez telefonu. 
Ruggero-To prawda. Jesteśmy pokoleniem uwielbiającym telefony.
C-Jest! Aj zaczekaj chwilę! Idź już. Nie ma problemu. Dziękuję. Dziękuję bardzo.
R-Naprzód proszę. 
C-Dla mnie. Dobrze, dziękuję.
R-Dżentelmen taki jak Ruggero Pasquarelli robi taki rzeczy.

R-Przepraszam, ale próbowałem być dżentelmenem i wyślizgnęłaś mi się z ręki.
C-Nie przejmuj się, nic się nie stało, nawet mnie nie boli. Nic mi nie jest.
R-Nie, nie, nie nikt nie zauważy! Trzy, cztery miesiące i się zagoi. 
C-A wiesz co, moje rajstopy się podarły. 
R-Ach, bardzo mi przykro. 
Nie przejmuj się, jak widzisz nic się nie dzieję. 

C-Jaka jest Twoja rodzina? Masz rodzeństwo?
R-Tak, mam młodszego brata.
C-Jakie macie relacje?
R-Tak, mam młodszego brata, ma dwanaście lat. Mosso! Możesz przynieść nam menu. Jestem bardzo głodny i chciałbym coś zamówić.
C-W porządku, ja mam cztery. 
R-Chcesz cztery dania? Jak ty to zjesz? 
C-Nie! Cztery siostry, siostry. Mówię o siostrach, braciach, o tym. 
R-Dobrze. Mosso!
R-Jesteście gotowi? Dobrze mogę polecić krewetki, małże. Małże z cytryną są dobre, ponieważ mają trochę rukoli, nic więcej. Potem mamy rabaty, są dobre, bo smażone i banany. A więc?
R-Wiesz co, przynieś cztery talerze, ponieważ panienka jest bardzo głodna. Dziękuję panu. Chcesz coś powiedzieć?
C-Tak, nie jem ryb, wiesz?
R-Cande powinnaś mi powiedzieć wcześniej. Teraz muszę go zawołać z powrotem. Musso! Jesteś wegetarianką, tak?
C-Tak, dziękuję.
R-Nudna.

R-Kiedy ja powiedziałem. Ej, jestem Ruggero Pasquarelli, zrób mi miejsce.
C-Nie mogę w to uwierzyć. Jak zareagował?
R-Był wkurzony, ale w końcu zrozumiał.
C-Wow! Niesamowite.
R-Już jest. Krewetki, małże i cytryna. A to twoje zdrowe danie. Smacznego.
R-Dziękuję, przepyszne to wszystko wygląda. Nie jestem głodny, ale zacznę jeść. Smacznego.

C-Dla mnie to trudno zrozumieć, ponieważ kiedy miałam osiem lat, to zmieniło moje życie. Nie mogłam następnie iść naprzód.
R-Jakie drastyczne.
C-Jesteś w takiej sytuacji w życiu, kiedy czujesz, że musisz pożegnać się ze swoją rodziną.
R-Bardzo mi przykro. Spójrz!
C-Tak, to jest paskudne. Wiesz co Ruggero? Masz...
R-Co to? Przepraszam. Powinnaś spróbować tą przepyszną rybę.
C-Nie! Co robisz? ... Nic się nie stało.
R-Oj, przepraszam. Naprawdę nie masz się czego obawiać, jest przepyszna.

R-Nie przepadasz za daniem?
C-Uwielbiam, jem przecież.
R-Niesamowite. Wiesz co, chciałbym skomentować niesamowitą historię.
C-Tak, widzę! ... Nie nic. ... Wiesz co chcę powiedzieć? ..Przepraszam tutaj jest za dużo gazu.
R-Jestem mniej doświadczony niż ty, nigdy nie chodziłem z żadną dziewczyną, ale wiesz co? Jestem nieźle wychowany.
C-Wstrętny. Jadłeś z otwartą buzią, tak otwartą, że kwartet much ci tam wlatywał. I nie tylko to. Zabrałeś mnie do rybnej restauracji.
R-Mówiłaś coś?
C-Nie nic wszystko w porządku.
R-Ta dziewczyna jest nudna, nie zjadła posiłku. Powinienem jej dać buziaka, czy zadzwonić? Co teraz powiedzieć?  Jak nudna, jaka nudna, jaka nudna, jaka nudna ...
R-Deser?
C-Tak.
R-Nie, naprawdę jestem najedzona.
R-To dobrze, dawaj talerz.
R-Poproszę rachunek.
C-Wiesz co Ruggero? Pójdę do łazienki.
R-Okej, zaczekam.
C-Tak!

R-Kobiety są dziwne.

R-Za pięć minut zamykamy.
R-Czekam na dziewczynę. Cały czas jest w łazience.
------------------------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese

Ruggero Pasquarelli

Specjalnu udział:
RodrigoFrampton

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!