Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 7 września 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 2 Pierwszy pocałunek



Nadchodzi drugi rozdział Ruggelarii. Cande i Ruggero i ich pierwszy pocałunek. Jednak dotarcie do tego punktu muszą przechodzić pewne nieco kłopotliwym sytuacjom.

Tłumaczenie Polskie:
Pierwszy Pocałunek
Wersja Cande
Wersja Ruggero
Ruggero-Miałem niesamowity czas, mam nadzieję, że możemy to zrobić ponownie tam wkrótce. 
Candelaria-Tak, ja też. I kocham ten film. 
R-W rzeczywistości chciałem...Chciałem powiedzieć, że...
(Mama dzwoni)
R-Połączenie mama. Hej mama! Zrobiłaś kotlety cielęce? Naprawdę?! Kocham je! A te puree też! Wystarczy, jak mi się podoba. -Mama robi najlepsze tłuczone ziemniaki. -Tak, nie martw się, ja już wziąłem swoje lekarstwo. Tak, co pięć godzin. Nie stresuj o tym. Wiec jak tam dziadek? A szczeniak? Tęsknie za nim już godziny go nie widziałem. -Poczekaj, poczekaj! Dokąd idziesz? -Nie mamo, nie mówiłem do ciebie. głupie.

C i R-Cytryna i imbir.Mój ulubiony. 
R-Cande. Kocham cię. 
C-Ja też, Rugge, nie wiem, jak długo na to czekałam. 
R-Nie. Chcę żebyś wiedziała, że wcześniej jadłem czosnek. 
C-Eee, to obrzydlwie.

R-Twój pies jest taki słodki. 
C-Tak, wiem. Wiesz kogo kocham najbardziej-jego. Oczywiście po mamie, tacie i moich siostrach. Zaczekaj, a także mojego króliczka. Czy kiedykolwiek mówiłam ci o króliczku. 
R-Witam pieska. Cześć ty mały draniu. 
C-Dobra, hej! Rugge, czy kiedykolwiek mówiłam ci o króliczku? 
R-Połóż pieska. 
C-Taki słodki, prawda? 

R-To mój ulubiony aktor. Ty jesteś szefem!
Mama Ruggero-Ruggero makaron jest gotowy! 
R-Yeah!

C-Dzięki za wszystko, naprawdę świetnie się bawiliśmy. I lody były niesamowite. 
R-Tak, pięć godzin minęło. Ale kiedy jestem z tobą, czuję jakby świat się zatrzymał. Ach, zegarek się zatrzymał, bo zabrakło baterii.  Dobrze, robi się późno. Cześć, dziękuję.
C-Ok. Tak, zadzwonisz do mnie.
R-Tak
C-Tak, to zadzwoń do mnie. Wiesz co, jeśli chcesz, możesz zadzwonić do mnie 30 lutego. 
R-30 lutego. 30 lutego. 30 lutego. 
---------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese

Ruggero Pasquarelli

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!