Ariana | Blogger | X X X X

środa, 23 września 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 4 Teściowie



Nachodzi czwarty rozdział Ruggelaria i przyszedł czas,a by poznać teściów Wszystko może być fantastycznie lub może być trochę niewygodnie. Chcesz wiedzieć jak to było w przypadku Cande i Ruggero? Więc nie czekaj dłużej i włączaj play tego nowego wideo #Ruggelaria. 

Tłumaczenie Polskie:
Teściowie
C-Zbyt nowocześnie...Za bardzo hippie...Rapero, nie nie nie....Idealnie
Odpręż się kochanie, naprawdę. Nie masz się czym martwić. Tata jest świetną osobą, jest bardzo przyjazny, wyrozumiały. Wszystko będzie w porządku. 
R-Tak, wszystko będzie okej. Jestem spokojny.
C-Tak, zaufaj mi. Jedna rzecz, nie próbuj im mówić, że jesteś aktorem, okej? Nie potrzebne to jest. Nie wiem, wymyśl coś. Powiedź im.....Powiedź im, że jesteś inżynierem. Okey?
R-Okej, jestem inżynierem.
C-Tak, naprawdę wszystko będzie w porządku. W głębi duszy tata jest dobrą osobą. Ma dobre serce. Wszystko będzie w porządku, zobaczysz. 
Hej, słuchaj. Jakiej drużynie kibicujesz? 
R-River!
C-Nie, źle. Kibicujesz Boce. Obudź się! Obudź się kochanie!
R-Jestem fanem Boca.
C-Tak!
R-Jestem inżynierem i wszystko będzie dobrze.
C-To prawda, wszystko będzie dobrze.
R-Jestem gotowy!
C-Oczywiście, wszystko będzie dobrze.

Tata Cande-A więc jesteś inżynierem. 
R-Tak, zgadza się. Inżynierem.
C-Tato mówiłam ci, że Rugge naprawdę świetnie gra na gitarze. 
R-Yeah
TC-Ah, dobrze popatrz na to. Więc prawdopodobnie wiesz jak zaśpiewać Tango, prawda? 
R-Prawda, tak, wiem jak zaśpiewać. I oczywiście mam gitarę ze sobą. Mógłbym zaśpiewać coś, jeśli zechciałbyś. 
Ruggelaria, Ruggelaria, to piosenka dla Ciebie.
C-Kochanie, to nie Tango, pytał się , czy znasz Tango. 
TC-To nie było Tango. Dodatkowo nikt tobie nie mówił, że nie ładnie śpiewać przy stole? 
R-Przepraszam. Jedzenie wygląda przepysznie. 
Kto to gotował. Jest zbyt pikantne. 
C-Kochanie, tata gotował.
R-Ah, jest znakomite. Kocham pikantne jedzenie. 

C-Kochanie.jestem zdenerwowana. Czy wyglądam przyzwoicie? 
R-Wyglądasz wspaniale, jak zawsze.
C-Nie wiem. Jestem zdenerwowana
R-Spokojnie, tutaj są.
Cześć mamo! Jak się masz? Wszystko okej?
Mama Rugge-Cześć, synku! Wszystko w porządku, widzisz przed nami, ciocię Silvia jest tu, widzisz ją?
R-Tak, wow, urosły ci wąsy.
MR-Przesadzasz, mam tylko kilka włosków.
R-Jak się masz? Gdzie jest Leonardo?
MR-Leonardo jest z przyjaciółmi, grają w piłkę.
R-A tata?
MR-Tata myję samochód. Niedawno pies wymiotował w samochodzie. Strasznie cuchnie. 
R-Dobrze, dobrze. Tęskniłem bardzo za tobą.
MR-I jak to, jesteś z dziewczyną? Gotuję dla ciebie specjalne dania jak ja?
R-Tak, gotuję codziennie, co najważniejsze nauczyłem ją jak mówić po włoski. Popatrz.
C-Witaj, jestem Cande i moje potrawy są lepsze od twoich. Gruba, gruba, gruba.
MR-Co? Jak mnie nazwała? Gruba?!
R-Nie powiedziała gruba. Powiedziała, że dziękuję za wszystko. Kocham Cię. 
C-Powtórzę to.
R-Nie. Zrozumieli. Dziękuję, dzięki.
C-Gruba
MR-Więc powiedź mi Cande, lubisz włoskie jedzenie?
C-Tak, lubię. Aktualnie lubię Spaghetti z keczupem. To jest przepyszne.
R-Mamo, mamo!
C-Co się stało?
R-Spaghetti z keczupem.
-------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli


Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films

1 komentarz:

  1. Na blogu www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com jest nabór na adminkę jak ktoś zainteresowany to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!