Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 5 października 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 5 Czas zazdrości



Zazdrość jest wszystkim, a przynajmniej prawie wszystkim. Ale Cande i Rugge wydają być się BARDZO ZAZDROŚNI!!! W tym piątym wideo nadchodzi” Czas zazdrości #Ruggelaria. Nie możesz tego przegapić!

Tłumaczenie Polskie:
Czas Zazdrości
Ruggero-Więc skarbie co oglądamy? 
Candelaria-Nie wiem. Co chcesz. Nie zbyt mnie to obchodzi. 
R-Naprawdę? Co tylko chcę?
C-Co tylko chcesz.
R-Film Karate. Coś nie tak?
C-Nie, wszystko w porządku.
R-Przestań powiedź co się dzieję
C-Nic się nie dzieję, chcę odpocząć.
R-Powiedź swojemu chłopakowi, przyjacielowi co się stało?
C-Przestań Ruggero.
R-Połaskocze cię.
C-Nie, nie chcę być dzisiaj łaskotana.
R-No dawaj powiedź mi.
C-Spokojnie wszystko jest okej.
R-Karate Kid 2. Idealnie.
C-Naprawdę mnie nie zapytasz dlaczego mam zły humor?
R-Nie, powiedź mi co się stało.
C-No i masz. O to mi chodzi.
R-O czym ty mówisz.
C-Myślisz, że nie zauważyłam? Rozmawiasz z tą całą Agus od wczoraj. Piszesz do niej cały dzień. Masz zamiar się z nią spotkać? Oczywiście, że tak. Wiem, bo przeczytałam. Nie chodzi o to, że chcę to czytać, ale jak zostawisz telefon na wierzchu to wiadomości po prostu wyświetlają się na ekranie. Więc wiem co się święci. 
R-Tak, Agustin. Często do niego piszę. Jest moim kolegą z pracy. 
C-Agus to Augustin?

R-Chcesz trochę? Czemu się śmiejesz? On umiera. 
C-Piszę z Fede. Wiesz, ten chłopak, który dodał mnie na Facebook'u. Jest taki zdeterminowany, sama nie wiem. I jest też bardzo słodki. 
R-Jaki świetny film! 
C-Nie, nie, nie. Nie ważne
R-Proszę nie umieraj.

C-To było fajne, prawda? 
R-Tak, super. Już jesteśmy.
C-Tak
Celeste-Dobry
C-Cześć. Hej, co ty tutaj robisz? Co robisz? Czemu patrzysz na mojego chłopaka. Patrzysz na niego, widziałam. Myślisz, że nie widziałam? Czemu na niego patrzysz? 
R-Kochanie to Caleste, moja sąsiadka. Jest nie widoma. 
C-Nic nie widzi? 
R-Nie. Celeste!

C-Skarbie, śniadanie gotowe? 
R-Pycha, wezmę na drogę. 
C-Na drogę? Gdzie idziesz?
R-Idę grać w piłkę, mówiłem ci.
C-Grałeś wczoraj, Ruggero.
R-Dzisiaj jest nowy dzień i tez mam zamiar pograć.
C-A myślałam, że dzisiaj wybierzemy się na spacer lub na obiad. Nie wiem, gdzieś, aby coś porobić. 
R-Wiesz, że kocham chodzić na spacery, trzymać się za ręce i karmić z tobą ptaki. Ale ja to Ruggero Pasquarelli, wiesz, że beze mnie nie mogą grać, bo przegrają.
C-Dobra, więc jeśli chcesz to wieczorem możemy iść do kina. 
R-Nie, nie mogę. Są urodziny Marcelo. Pamiętasz go?
C-Tak, tak, więc o której mamy tam być?
R-O której ja mam tam być?
C-Ty? My
R-Nie, tylko ja, bo on nie dawno zerwał ze swoją dziewczyną i dzisiaj chcę zobaczyć tylko męskich przyjaciół. Jakby zobaczył nas i to jak szczęśliwi jesteśmy, to mógłby popaść w depresje. 
C-Tak, jesteśmy tak szczęśliwi.
R-Więc jutro...
C-Jutro jest poniedziałek Ruggero.

Augustin-Candelita, moja mała księżniczka.
C-Augustin. Wow nie mogę uwierzyć. Kochanie nie wiesz jak bardzo ja i Augustin lubiliśmy się w dzieciństwie. Chodziliśmy razem na plac zabaw.
A-Tak i nie tylko. Byłaś też moją dziewczyną, pamiętasz?
C-Ależ oczywiście. Chwalebne czasy. Augustin.
A-Candelita, maleńka ty moja.

-------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli


Skrypt i reżyseria:

Constanza Molfese

Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!