Ariana | Blogger | X X X X

środa, 21 października 2015

Ruggelaria TV-Odcinek 8 Rozstanie



Nadchodzi ostatni odcinek tego pierwszego sezonu Ruggelaria. Cande i Rugge mają mały kryzys i zademonstrują to w tym rozdziale. Ponadto z dwójką gości specjalnych!!! Agus Bernasconi i Katjia Martinez. Nie przegap! 
Tłumaczenie Polskie:
Rozstanie
C-Ruggero, to jest naprawdę trudne dla mnie. Ale chciałabym, abyś zrozumiał, że byliśmy razem szczęśliwi. Naprawdę cię kocham, ale nie wiem. To nie twoja wina tylko moja. 
R-Nie rozumiem, byliśmy idealni. Jak udało nam się to osiągnąć? Nie byłem twoim chłopcem na posiłki, ani twoim kochasiem?
C-Tak, wiem i przepraszam nie jestem w porządku. Wybacz mi. 
R-Dlaczego nie jesteś okej? Nie daję ci szczęścia?
C-Nie wiem. Spójrz, Rugge, byliśmy ze sobą trzy miesiące. Cztery miesiące. 
R-Pięć. Byliśmy razem pięć miesięcy. 
C-Pięć naprawdę? Te pięć miesięcy wypełniliśmy miłością i naprawdę dbaliśmy o to każdego dnia, ale teraz czuje jakbym nie była zakochana. 
R-Dlaczego? 
C-Przez to
R-Przepraszam to była moja podeszwa w bucie. Powinna robić ten sam hałas tylko nie działa teraz.
C-Ok, nie martw się wszystko jest dobrze. 

C-Cześć, wchodźcie. Miło, że wpadliście. 
R-My po prostu spędzamy razem czas i jesteśmy szczęśliwi, prawda kochanie? 
Agus-Kiedy nasi przyjaciele są szczęśliwi to my też jesteśmy szczęśliwi. 
Katja-Nie ma naprawdę nic na świecie co by nas uszczęśliwiło bardziej niż oglądanie was. To niesamowite. 
A-Kochanie to jest trochę przesada.
R-Agus, chodź ze mną chciałbym ci pokazać nowa deskorolkę. 
C-Ja również chciałabym ci pokazać moją deskorolkę. 
------------------------------------------
A-Super, ta deskorolka jest genialna. Teraz jedynie potrzebnie jest ci nauczyć się jak być tak dobrym jak ja. 
R-Przyjacielu, nie zniosę tego dłużej. Potrzebuję twojej pomocy. 
-----------------------------------
K-Naprawdę uwielbiam patrzeć na was. Jesteście tacy szczęśliwi, tacy słodcy. Jesteście bardzo zakochani w sobie. 
C-Katja, nie mogę dłużej, nie mogę, nie chcę. 
---------------------------
R-Zostawić ją, nie mam w ogóle zabawy. Powinienem być rozrywkowym chłopakiem. 
---------------------------------------
C-Jest nudny, okropnie i niewytłumaczalnie nudny Katja. 
K-Naprawdę jest nudny i najgorsze jest to, że on sądzi, że jest naprawdę zabawny.
C-Wiesz co, chcę z nim zerwać, ale
--------------------------------
R-Ale nie wiem jak, ponieważ nie chcę jej zranić. 
A-Mam wspaniały pomysł. 
----------------------
R(w komórce- Cześć Cande, jak się masz? Tu Ruggero twój chłopak jak dotąd, ale chcę z tobą zerwać, ponieważ jesteś niewiarygodnie nudna. Ciao, buziaki. Teraz jestem twoim byłym chłopakiem.
R-Nie to nie zadziała.
---------------------------------------
C-Powinno być subtelnie wiesz?
K-Tak wiem, powiedź, że idziesz do sklepu, ale przeprowadź się do innego kraju. Nigdy się nie dowie, a ty zaczniesz nowe życie tam. Co sądzisz? 
C-Tak, pomyślę, to jest subtelnie, prawda?
--------------------------------
R-Dlaczego nie mogę spotkać się z nią? Ona nie może zobaczyć, że nadchodzę, prawdopodobnie się zdenerwuję. 
A-Co jeśli...Słuchaj Cande. Rugge powiedział mi, że nie chcę być z tobą dłużej. Nie cieszy się relacją jak kiedyś. I odkrył, że jesteś niezwykle nudna. 
To powiedział twój przyjaciel?
A-Przy okazji muszę ci powiedzieć, że jesteś nudną osobą.
R-Nie sądzę, że to również nie zadziała. 
C(w piosence)-Nie wiem, czy to jest w porządku. Nie wiem, czy to jest złe. Ale naprawdę chcę. Chcę zerwać z tobą. 
C-Nie, prawda?
K-Nie
-----------------
R-Wiesz co przyjacielu, dziękuję za wszystko, muszę stanąć na przeciw jej. 
-----------------------------
C-Wiesz co Katja. Ten czas nadchodzi, muszę mu to powiedzieć. 
---------------------------
C-Zjemy obiad?
R-Pieczone mięso z ziemniakami. 
A-Jemy.

-------------------------------------------------------------------------
Candelaria Molfese
Ruggero Pasquarelli

Gość specjalny:
Katja Martinez
Agus Bernasconi

Skrypt i reżyseria:
Constanza Molfese


Realizacja:
Macaco Films

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!