Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 24 października 2015

Violetta. Pierwszy sezon w formie książkowej

Wydany przez Egmont pierwszy sezon w formie książek

imagesViewer

W moim świecie

16,99 zł
144 strony
16.09.2013
Wydawnictwo Egmont
-przykładowa oferta-
Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.












Rozdarte serce

Rozdarte serce

16,99 zł
144 strony
16.09.2013
Wydawnictwo Egmont
-przykładowa oferta-
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.










imagesViewer

Spełnione marzenie

16,99 zł
160 stron
04.11.2013
Wydawnictwo Egmont
-przykładowa oferta-
Violetta została wybrana do uczestnictwa w internetowym reality show „You Mix” i chociaż boi się, że ojciec odkryje jej sekret, postanawia, że nic jej nie powstrzyma przed spełnieniem swojego marzenia. Podczas gdy jej serce wciąż jest rozdarte pomiędzy Leonem i Tomasem, Violetta stara się przetrwać intrygi knute przez Ludmiłę i Jade, utrzymać jedność swojej rodziny i pokazać wszystkim, że urodziła się po to, aby śpiewać.












imagesViewer

Nie poddam się

16,99 zł
160 stron
04.11.2014
Wydawnictwo Egmont
-przykładowa oferta-
Violetta w końcu odnalazła swoją drogę i zrobi wszystko, żeby kontynuować naukę muzyki i stać się prawdziwą artystką. Jest gotowa dalej ukrywać prawdę przed swoim ojcem, mimo że nie jest to łatwe. Kłamstwa i nieporozumienia mają wpływ na jej związek z Leonem. Od czasu gdy oficjalnie zostali parą, chłopak nie znosi, gdy Violetta zbliża się do Tomasa. Nie pomagają nawet zapewnienia dziewczyny, że między nią a przystojnym Hiszpanem nie ma żadnego uczucia. Ale czy na pewno?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!