Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 22 stycznia 2016

Jorge Blanco TV-Odcinek 73 ,,Moje Wakacje''

Filmiki w każdy piątek



Tłumaczenie Polskie
Hej, witam w dzisiejszym filmie. Dziś zobaczysz co zrobiłem w czasie moich zimowych wakacji. Spędzałem je świetnie z moją rodziną. Niektóre rzeczy zrobiliśmy w LA (Ameryce Łacińskiej-przyp. red.). I urodziny mojej księżniczki. To było kilka dni temu, 10 grudnia. 
10 grudnia 10 grudnia jest dokładną datą urodzin Stephie. To jest to, kocham cię.
Jorge Blanco YouTube
Świetna zabawa w Venice Beach.   Tam jest reszta grupy. Oni spędzają czas z dzieckiem. Światło nie jest niesamowite. Wszyscy się świetnie bawią. 
Dziewczyny w dwójkę na rowerze. Nie zabijcie nikogo! 
Każdy powie cześć do kamery. Starajcie się nie spaść, dziewczyny. 
(odliczanie) Stephie-O boże, fajerwerki są tuż za budynkiem.
Jorge i Stephie-Szczęśliwego Nowego Roku Wszystkim!
Nie było widać żadnych fajerwerków.ponieważ były budynki między nami. Byłem trochę mylący. Mam nadzieję, że masz mnie. Nie widzieliśmy nic z tego punktu. Ale dobrze, mieliśmy więcej czasu ze swoją rodziną, to naprawdę ważne. 
W nasze święta wakacje było zimno, w nowy rok jest gorąco.
*-Nadszedł czas, aby ją przedstawić, najpiękniejszy krawiec w pociągu. Ona robi wspaniałe ubrania. urodziny naszej przyjaciółki, Doris! 
Stephie-Cześć wszystkim! Dziękuje wam! (śpiewają wszystkiego najlepszego)
Stephie-Bardzo dziękuję Topa! *-Zróbmy zdjęcie na portale społecznościowe. Ale poczekaj, ona pochodzi z Meksyku, więc powinniśmy śpiewać Wszystkiego Najlepszego na meksykański sposób. (śpiewają wszystkiego najlepszego) *-Przejdźmy na regularny pokaz. Doris! Stephie-Dziękuję bardzo! Jak się miewacie dziś? 
To było wszystko na dziś. Mam nadzieję, że się podobało. Do zobaczenia w przyszłym tygodniu. I pamiętaj, Subskrybuj! Kocham was! 
ekskluzywny snapchat
Moja królowa wszystkiego najlepszego!

Pamiętnik
------------------------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!