Ariana | Blogger | X X X X

środa, 27 stycznia 2016

Poznajcie mnie - My Creativa 3



Skoro oficjalnie jestem członkinią  bloga, to czas się bliżej poznać. W tym poście dowiecie się m.in. dlaczego lubię blogować, jakie jest moje hobby oraz zainteresowania na co dzień, ulubione potrawy i miłość do mody. Zapraszam do rozwinięcia. 

#DLACZEGO LUBIĘ BLOGOWAĆ

Zaczęło się to latem 2013 roku, kiedy przyszły wakacje a ja chciałam zabić nudę, więc stworzyłam swojego pierwszego bloga o Violettcie i pracowałam pod nazwą Claire Lodo. To miała być jedynie zabawa, wtedy miałam 13,5 lat. Więc nie myślałam racjonalnie będąc w 2 gimnazjum. Czemu nie racjonalnie ? Nie miałam poczucia potrzeby pisania oraz nie była to moja pasja. Jedyne co lubiłam to serial Violetta, który dał mi siłę. Więc po tym zaczęłam pisać. Moje pierwsze posty muszę przyznać, że nie były cudowne bo zaczynałam od zera. Wkrótce z dnia na dzień wyświetleń było coraz więcej a fanów bloga przybywało. Gdy zaczęły się pierwsze komentarze nagle nabrałam wiatru w żagle i zaczęłam się starać w postach by były precyzyjne. W końcu ogłosiłam nabór. Coś cudownego gdy zgłosiło się kilka osób, to był przełom. Jednak po 1,5 roku gdy czas było dorosnąć a marzenia trzeba było porzucić zrezygnowałam z bloga który przyniósł mi popularność. Powód ? Ambicja naukowa i chęć dostania się do Liceum na Humanistykę. Teraz wracam i jestem silniejsza. Teraz szkoła średnia i dojrzałość w pisaniu. Może kiedyś dziennikarstwo. Ale blogowanie sprawia mi radość jaką zawsze poszukiwałam. Co prawda z moich znajomych nikt nie wie o tym, że bloguję. Jest to pewien mój mały sekret. 


#ZAINTERESOWANIA

Od najmłodszych lat pragnę śpiewać i spełnić kiedyś to marzenie. gdy byłam jeszcze mniejszą dziewczynką zawsze podchodziłam do lustra, przebierałam się, brałam wałek do ugniatania ciasta, który posługiwał mi za mikrofon i śpiewałam. Nie zmieniło się to do dziś. Jednak zamiast wałka mam szczotkę do włosów :) To trochę zabawne, ale tak jest. Śpiewam od małego i to znów kolejny sekret. Czemu tyle ukrywam przed znajomymi ? Boję się akceptacji, jestem trochę inna niż one. Śpiewam w stylu rockowym a każdy wymaga śpiewać jak w chórze. Poza tym ciągłe dręczenie : Zaśpiewaj ! To sprawia, że tylko się denerwuję. Nie zawsze miałam tyle sekretów. W gimnazjum występowałam w szkole bo mogłam się otworzyć w szkole średniej nie mam tego. Drugim moim zainteresowaniem jest aktorstwo. Recytowanie przed klasą lub szkołą i nauka większych kwestii, to jest coś. Kiedy wszyscy ciebie słuchają a ty możesz w końcu być kimś innym. A na koniec owacje i pochwały od nauczyciela. 

#ULUBIONE POTRAWY ( OWOCE...) 

Dużo tego jest! Moją ulubioną potrawa jest lasagne i pizza. Kiedy mama te dwie rzeczy robi, wtedy mam najlepszy dzień. Te dwie potrawy można zrobić na wiele sposobów. Moim faworytem jako owoc jest truskawka i mango. Nie lubię warzyw. 



Myślę, że to tyle ile powinniście o mnie wiedzieć. Czekajcie na mój post. Pojawi się on jutro. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!