Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 25 lutego 2016

[Blog Cande] Przyjście Świat Cande do Polski


17/02/2016
Środa
Przyjście Świat Cande do Polski

Dobrze, tak jak mogliście przeczytać na moich portalach społecznościowych, tydzień temu byłam w Polsce na promocji mojej książki ŚWIAT CANDE. Chciałam przekazać Wam w kilku słowach, jak wspaniała była ta wizyta. Pierwsze miałam lot wraz z Cou i to było świetne, bo kobieca podróż minęła bardzo dobrze. Po drugie, kiedy zobaczyłam na samym początku fanów w Polsce prawie umarłam!!! Było niesamowicie. Podczas promocji w Warszawie i Krakowie było istne szaleństwo z liczbą uczęstników i ich miłością. 
Byłam też gościem w programie TELEWIZYJNYM. Spytali mnie, czy chciałabym coś zaśpiewać i musiałam zaśpiewać jedną z piosenek hahaha. To było zabawne, świetne wyjść tak nagle z tej strefy luksusu i zrobić coś, czego kompletnie się nie spodziewaliśmy, tak jak przybycie do studia telewizyjnego myśląc, że zrobisz tylko jeden wywiad, a nagle masz zaśpiewać piosenkę, którą przypadkiem mieliśmy na telefonie. Czysta adrenalina!
 W końcu zrobiłam ten post, aby naprawdę Wam podziękować, wszystkim moim przyjaciołom w Polsce, ale także poinformować moich fanów, jak cudowny czas przeżyłam w tym pięknym kraju. 
Byłam tak podekscytowana, kiedy zobaczyłam liczbę osób, którzy chcą zamienić ze mną kilka słów, dać mi list lub prezent (DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PREZENTY). Jestem podekscytowana dziś tak samo jak za pierwszym razem. Po trzech dniach udaliśmy się z Cou do Frankfurtu w Niemczech, ponieważ ona nie znała miasta, a wydawało nam się ważne i wiemy, że to bardzo piękne miasto (także nas samolot z powrotem do domu wylatywał stamtąd, więc zrobiliśmy dwie rzeczy na raz). Bardzo cieszyliśmy się z pobytu we Frankfurcie, dużo się śmiałyśmy i bawiłyśmy. I jedliśmy pyszne precle! 
Więc mam nadzieję, że wkrótce tam wrócimy, do tych dwóch krajów, w których czuję się jak w domu. Oto kilka zdjęć z tego, co było!!!
DZIĘKUJĘ POLSKA! 

Cande en Polonia 1

Cande en Polonia 2

Cande en Polonia 3

Cande en Polonia 4

Cande en Polonia 5

Cande en Polonia 6

Cande en Polonia 7

Cande en Polonia 8

Cande en Polonia 9

Cande en Polonia 11

Cande en Polonia 10




1 komentarz:

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!