Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 1 lutego 2016

Jorge Blanco TV-Odcinek 74 ,,Zapraszam Valerie''

Filmiki w każdy piątek



Tłumaczenie Polskie:
Witam każdego w dzisiejszym filmie. Dzisiaj zobaczysz, co zrobiłem w ciągu ostatnich kilku dni w LA. Potem zobaczysz, co zrobiłem w Buenos Aires z moimi przyjaciółmi i Stephie. Doszedłem do Meksyku, gdzie odwiedziłem moją rodzinę i poznałem moją siostrzenicę Valerię. Jest noworodkiem i jest bardzo słodka. Kocham Was wszystkich. 
Jorge Blanco YouTube
On jest w złym nastroju teraz. Titi robi snapchat. Alain jest na telefonie, rozmawia z dziewczyną, przypuszczam. Zobaczą to później, kiedy wyślę go do nich, aby mogli go edytować. I śmieją się. DAAR komunikacja przez telefon. DAAR jest chory. I plaża. 

Na morzu, żyje się lepiej. Na morzu wszystko jest fajne. Oni wszyscy biegną w naszym kierunku. 

Hej Rephita. Jak się masz? ... Teraz twoja kolej. 
*-Teraz kolej Raphita, nie Spidermana.   ....   Oplułem całą maskę.
Spójrz na Minnie twarz, po prostu się obudział. Dzień Dobry. Ona jest bardzo senna. Cześć Minnie. Zbyt wcześnie rano. 
Pies Stephie
*-Jego wuj Tote będzie prowadzić ją po raz pierwszy. 
Ona jest taka mała. Jest naprawdę zmęczona, czyż nie? Jest bardzo ładna. Gratuluję, ona jest bardzo ładna. 
*-Dzięki Jorge, ma przystojnych rodziców.
Raphita, kim ona jest? 
*-Valerie!
Valeria jest..?
*-Moja siostra!
DAAR spotkanie. 

To było tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się podobało! Zobaczymy się w przyszłym tygodniu! Jak zawsze, subskrybuj! 

ekskluzywny snapchat

*-Halk jest złym człowiekiem, można umieścić go w więzieniu? Dziękuję Biuro Policji. 

Pamiętnik
---------------------
Jorge Blanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!