Ariana | Blogger | X X X X

środa, 20 kwietnia 2016

[Blog Cande] Wskazówki na podróż

08/04/2016
Piątek
 Wskazówki na podróż

Wiecie, że jestem w tym ekspertką, i tak tyle wyjazdów i powrotów w ramach Violetty sprawiły, że jestem ekspertką w tej sprawie. Jestem jedną z tych, która nie zostawi wszystkiego na ostatnią chwilę, czas rozpoczęcia wyjazdu i na prawdę tak mi to działa o wiele lepiej, w rezultacie daje to lepszy rezultat.
Tutaj parę rad abyś się trochę zorganizowała.

  1. Trzy dni przed (NIE WIĘCEJ) to ważne abyś znalazła czas na odświeżenie się, chodzi o paznokcie, depilację, wszystko co potrzebne abyś była prześliczna przed podróżą.
  2. Idź do sklepu i kup wszystkie potrzebne rzeczy (pastę do zębów, szampon, odżywkę, kremy, jakieś lekarstwa).
  3. Pakując się, nie przeginaj z ubraniami, to nie potrzebne. Ja, to co robię to zapisuję co biorę i każdą zmianę którą użyję, dlatego wyposażenie walizki robię mniej więcej dzień przed, ponieważ muszę mieć czyste ubranie i wziąć się do roboty, aby zapisać wszystko co biorę. Robię to dlatego aby nic nie zgubić i przede wszystkim nie wziąć nic niepotrzebnego. Wiem, że to ciężka praca, ale wierzcie mi działa.
  4. Wyposażenie bagażu podręcznego, ten bagaż jest dla mnie podstawowy, ponieważ niesie zabawę na pokład. Tutaj ogólnie wybieram plecak, gdzie wkładam podstawowe rzeczy jak portfel, paszport (jeżeli jest potrzebny), klucze od domu, torebkę z jakimś makijażem, lusterko, książkę, coś do pisania. Zawsze mnie to bardzo obciąża, ale warto.
  5. Kontrolowanie lotów, żebyście byli na czas w przypadku, że lecicie samolotem. Skontroluj czy masz wszystko potrzebne do podróży.
To ważne abyście mieli czas na organizację, nie zostawiajcie wszystkiego na ostatni moment, ponieważ potem stres jest większy. Wierzcie mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!