Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 1 kwietnia 2016

Lista piosenek z płyty Tini

Dziś prezentujemy listę piosenek, które znajdą się na płycie Tini. Już pod 29 kwietnia w Europie, nie wiemy, czy w Polsce.




  1. All you gotta me- "Wszystko masz" (ang.)
  2. Great Escape- "Świetna ucieczka" (ang.)
  3. Still Standing- "Nadal stoję" (ang.)
  4. Got me started- " Daj mi zacząć" (ang.)
  5. My stupid heart- "Moje głupie serce" (ang.)
  6. Don't cry for me - "Nie płacz za mną" (ang.)
  7. Finders keepers - "Znalezione nie kradzione" (ang.)
  8. Handwritten- "Odręczny" (ang.)
  9. Solo dien tu- ''Wszystko masz'' - (hisz. wersja 1.)
  10. Sigo adelante-''Nadal stoję'' (hisz. 3.)
  11. Si tu te vas-''Moje głupie serce'' (hisz. 5.)
  12. Lo que te ama escribe-''Odręczny'' (hisz. 8.)
  13. Siempre Brillaras-,,Urodzona, by błyszczeć'' (hisz.)
  14. Se escapa tu amor-''Utrata miłości'' (hisz.)
  15. Yo te amo a ti-''Chcę ciebie'' (hisz.)
  16. Confia en mi-''Trzymaj się mnie''
  17. Born to shine-''Urodzona, by błyszczeć'' (ang. 13.)
  18. I want you-''Chcę ciebie'' (ang. 15.)
  19. Light your heart" - "Światło twojego serca" (Wykonana przez Jorge Blanco) (ang.)
  20. Losing the love - "Utrata miłości" (ang. 14.)
  21. Siempre Brillaras-wersja akustyczna (hisz.) 
Oto cała lista. Jest to 21 utworów: 12 utworów w języku angielskim i 8 utworów w języku hiszpańskim: w tym jeden akustyczny.

3 komentarze:

  1. Super że zrobiłaś listę . Wielkie dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tam jest błąd, jest solo viene tu zamiast solo dime tu, tak mi się wydaje, ale lista bardzo pomocna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej się podoba piosenka Great Escape.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za to, że jesteście z nami !
To dzięki wam piszemy tego bloga!